Gå til innhold

Grenser for reklame?


PieLill

Anbefalte innlegg

Hvis man slutter helt å spise, så virker det også - man går ned i vekt. Det er det kjørt mange mer eller mindre direkte studier på. Men slikt tull som det der er for det første _usunn_ vektnedgang, og for det andre midlertidig (varer kun til du begynner å spise normalt igjen).

Det finnes ingen (INGEN) mirakelkur for å gå ned i vekt på ordentlig og helsemessig vis. Dette burde fagstaben hos DOL vite, og dermed la være å ta penger for å reklamere for sånn dritt.

"..................................."

Jeg er enig - for om man tror at man bare kan ta piller så tror man feil. Det følger med er svært hefte om kosthold, trimøvelser etc. så det er så klart DET man går ned av :)

Det sies at de pillene er laget av hvite bønner som har den egenskapen at de stopper kroppen i å omgjøre karbohydrater i kroppen til sukker. det sies at fugler skyr det enzymet for de trenger sukker etc. etc.

Det er vel bare en av mange "lurerier", kanskje.

Men vi halvfeite (jeg så noen på tv i går som ble kalt halvfeite -og det likte jeg) vi lever i håpet vi serru! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du om studiet er publisert noe sted?

Klarer aldri å venne meg til markedsføring allá spis hva du vil og gå ned i vekt. Tror ikke verden funker slik.

Hvis det er et seriøst produkt. Hvorfor markedsføres det da som ren humbug?

mvh

Det er RUI i Moss som har det, Det stod om det i Hjemmet i mai...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er RUI i Moss som har det, Det stod om det i Hjemmet i mai...:)

Ja, da er det publisert i et høyst troverdig vitenskaplig tidsskrift.

;-)

Hadde vært DEILIG om en tidel av slankeproduktene holdt en tidel av hva de lovet. ;-)

Nå skal jeg gumle middag, full av karbohydrater. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...