Gå til innhold

Bebba


Gjest Moderator

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator

Tråden du startet er slettet, da det etterhvert ble litt for mange tolkninger av uklare utsagn og spekulasjoner i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bebba

Du bør svare meg på mail med engang og så bør du ta noe tilbake av det du har lagt ut her i kveld. Jeg har ikke pleid å lage fiktive innlegg her og det jeg har skrevet på åpent forum her vært om mitt liv. Hvis det var for sjenerende kunne du ha slettet det istedenfor å støtte bl.a. ShitDiddelyDo, Dorthe og Flisa i å mobbe meg vekk her i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Takk, da lusker i alle fall jeg i seng - blir sliten av denne sporten her.....) Natta !

Skam deg i hvert fall før du legger deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet utmerket godt hva du skrev rett før tråden ble slettet.

Husker ikke at jeg skrev noe stygt eller noe`? men så har du en lei tendens til ikke å skjønne det jeg skriver heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Husker ikke at jeg skrev noe stygt eller noe`? men så har du en lei tendens til ikke å skjønne det jeg skriver heller da.

Du vet utmerket godt hva du skrev og det var ikke hyggelig. Det er slettet nå, men jeg mener det jeg sier at du burde skamme deg. Jeg har i hvert fall ikke pleid å diskutere deg med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet utmerket godt hva du skrev og det var ikke hyggelig. Det er slettet nå, men jeg mener det jeg sier at du burde skamme deg. Jeg har i hvert fall ikke pleid å diskutere deg med andre.

Jeg er helt uten skam i kveld - gjør sjelden eller aldri noe jeg må skamme meg over jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Jeg er helt uten skam i kveld - gjør sjelden eller aldri noe jeg må skamme meg over jeg :)

Jeg mener og står for at du bør skamme deg over hva du skrev om meg før tråden ble slettet. Når du skriver noe så skal du vite hva du skriver. Jeg har ikke hatt noe å be om unnskyldning for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener og står for at du bør skamme deg over hva du skrev om meg før tråden ble slettet. Når du skriver noe så skal du vite hva du skriver. Jeg har ikke hatt noe å be om unnskyldning for.

Om du mener den gamle saken med hun du outet syns jeg fremdeles at du skulle lagt deg flat den gangen og bedt om unnskyldning. Det må være plass til en "tabbekvote" for alle - men du syns det var rett å hnege henne ut enda hun ba deg pent.

Det var bare det jeg mente den gangen. Men den saken begynner å bli gammel og utdebbatert nå - men det var da jeg ble oppmerksom på nicket ditt, og da er jeg vel ikke bedre enn at jeg tenker - hun er ikke til å stole på. Beklager det om det ikke er sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeg ligger å venter;)

Jeg mener og står for at du bør skamme deg over hva du skrev om meg før tråden ble slettet. Når du skriver noe så skal du vite hva du skriver. Jeg har ikke hatt noe å be om unnskyldning for.

Kom nå å legg deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Om du mener den gamle saken med hun du outet syns jeg fremdeles at du skulle lagt deg flat den gangen og bedt om unnskyldning. Det må være plass til en "tabbekvote" for alle - men du syns det var rett å hnege henne ut enda hun ba deg pent.

Det var bare det jeg mente den gangen. Men den saken begynner å bli gammel og utdebbatert nå - men det var da jeg ble oppmerksom på nicket ditt, og da er jeg vel ikke bedre enn at jeg tenker - hun er ikke til å stole på. Beklager det om det ikke er sånn.

Det var faktisk ikke slik du tenkte og derfor er jeg uenig i at jeg burde ha lagt meg flat. Å trekke det frem i kveld var aldeles unødvendig. Jeg har ingenting å legge meg flat for og ingenting å be om unnskylding for. Dette har ikke plaget meg, men jeg er kjapp til å reagere som du har merket.

Jeg var ikke den islandske dama som skrev etterpå, men jeg har oppdaget hvem hun var. Jeg har ikke tenkt å bevise det, men hvorfor det var greit å påstå det forstår jeg ikke. Hun du snakker om har aldri bedt meg pent om noen ting, hun har tvertimot vært etter meg i mange sammenhenger. Og det til og med selvom hun er din venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var faktisk ikke slik du tenkte og derfor er jeg uenig i at jeg burde ha lagt meg flat. Å trekke det frem i kveld var aldeles unødvendig. Jeg har ingenting å legge meg flat for og ingenting å be om unnskylding for. Dette har ikke plaget meg, men jeg er kjapp til å reagere som du har merket.

Jeg var ikke den islandske dama som skrev etterpå, men jeg har oppdaget hvem hun var. Jeg har ikke tenkt å bevise det, men hvorfor det var greit å påstå det forstår jeg ikke. Hun du snakker om har aldri bedt meg pent om noen ting, hun har tvertimot vært etter meg i mange sammenhenger. Og det til og med selvom hun er din venninne.

Hun er ikke min "venninne" - hun og jeg har hatt våre fighter her vi -men vi er DOL'ere og da gjør man ikke sånt - ikke mot de man "krangler" med engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Hun er ikke min "venninne" - hun og jeg har hatt våre fighter her vi -men vi er DOL'ere og da gjør man ikke sånt - ikke mot de man "krangler" med engang.

Hva er det man ikke gjør? Å trekke frem gang på gang under forskjellige nick hva har blitt sagt? Tror du virkelig at jeg får med meg hvem som bytter nick når og hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Umulige quinde;)

Jeg er ikke kvinde jeg har skrevet fiktive innlegg hele tiden. Jeg er egentlig en mann, muligens tvekjønnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det man ikke gjør? Å trekke frem gang på gang under forskjellige nick hva har blitt sagt? Tror du virkelig at jeg får med meg hvem som bytter nick når og hvor?

Man trenger ikke å ha fått det med seg - man røper det bare ikke når det popper opp i hodet hvem det kan være. Om du plutselig kjenner meg igjen under mitt andre nick "kakel" så gjør ikke det noe - men å skrive det så alle kan se det -kan vær skadelig akkurat da, i og med at det sikkert er en grunn for skiftet. Og grunnen trenger man jo ikke vite - bare akseptere at sånn er det.

Nå skal jeg legge meg, du aner ikke hva jeg snakker om likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...