Gå til innhold

Bebba


Gjest Moderator

Anbefalte innlegg

Gjest bebba

Man trenger ikke å ha fått det med seg - man røper det bare ikke når det popper opp i hodet hvem det kan være. Om du plutselig kjenner meg igjen under mitt andre nick "kakel" så gjør ikke det noe - men å skrive det så alle kan se det -kan vær skadelig akkurat da, i og med at det sikkert er en grunn for skiftet. Og grunnen trenger man jo ikke vite - bare akseptere at sånn er det.

Nå skal jeg legge meg, du aner ikke hva jeg snakker om likevel.

Nei jeg aner ikke hva du snakker om, men jeg synes fremdeles det er unødvendig å diskutere meg med andre. Det er noe helt annet å diskutere med vedkomende. Hvorfor du ønsker å trekke frem en utgammel historie forstår jeg heller ikke. Tydeligvis noen som har mye i bagasjen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moderator

Du bør svare meg på mail med engang og så bør du ta noe tilbake av det du har lagt ut her i kveld. Jeg har ikke pleid å lage fiktive innlegg her og det jeg har skrevet på åpent forum her vært om mitt liv. Hvis det var for sjenerende kunne du ha slettet det istedenfor å støtte bl.a. ShitDiddelyDo, Dorthe og Flisa i å mobbe meg vekk her i kveld.

Vi har ikke ment å antyde at du har skrevet fiktive innlegg. Men du ba oss om at vi skulle bekrefte at du IKKE gjorde det, noe vi selvfølgelig ikke har mulighet til. I noen få tilfeller oppdager vi at en bruker skriver falske innlegg, men det tilhører unntakene at vi er i stand til å vite dette med sikkerhet. Andre brukere kan skrive falske innlegg over lang tid uten at vi er i stand til å se dette. Derfor kan vi ikke bekrefte at noen ikke skriver falske innlegg, mens vi i enkeltstående tilfeller med stor grad av sikkerhet kan si at noen har skrevet falske innlegg.

For å presisere: Vi har ikke sett at du har skrevet fiktive innlegg.

Men siden du selv startet en tråd om din atferd på forum, så valgte vi å nevne at du benytter relativt mange nick. Dette burde kanskje ha vært usagt, særlig fordi det startet spekulasjoner av en annen karakter enn hva som var meningen. Bakgrunnen for at vi gjorde det var at du er en av flere som er mye krassere mot andre brukere når du ikke bruker ditt "faste" nick. Du reagerer sterkt når noen er urimelige mot deg, men etter vår oppfatning reflekterer du lite over din egen krasshet i visse situasjoner.

Du synes vi har behandlet deg dårlig. Situasjonen kunne helt sikkert ha vært håndtert annerledes, men etter vår oppfatning bidro du selv så avgjort til alt dette "styret" .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Vi har ikke ment å antyde at du har skrevet fiktive innlegg. Men du ba oss om at vi skulle bekrefte at du IKKE gjorde det, noe vi selvfølgelig ikke har mulighet til. I noen få tilfeller oppdager vi at en bruker skriver falske innlegg, men det tilhører unntakene at vi er i stand til å vite dette med sikkerhet. Andre brukere kan skrive falske innlegg over lang tid uten at vi er i stand til å se dette. Derfor kan vi ikke bekrefte at noen ikke skriver falske innlegg, mens vi i enkeltstående tilfeller med stor grad av sikkerhet kan si at noen har skrevet falske innlegg.

For å presisere: Vi har ikke sett at du har skrevet fiktive innlegg.

Men siden du selv startet en tråd om din atferd på forum, så valgte vi å nevne at du benytter relativt mange nick. Dette burde kanskje ha vært usagt, særlig fordi det startet spekulasjoner av en annen karakter enn hva som var meningen. Bakgrunnen for at vi gjorde det var at du er en av flere som er mye krassere mot andre brukere når du ikke bruker ditt "faste" nick. Du reagerer sterkt når noen er urimelige mot deg, men etter vår oppfatning reflekterer du lite over din egen krasshet i visse situasjoner.

Du synes vi har behandlet deg dårlig. Situasjonen kunne helt sikkert ha vært håndtert annerledes, men etter vår oppfatning bidro du selv så avgjort til alt dette "styret" .

Det er bra at du ser hva du har satt igang, og tenker over situasjonen som har vært i helgen. Det er ikke riktig at jeg er krassere når jeg bruker andre nick og unødvendig i stor grad å trekke det frem når du prøver å unnskylde noe av situasjonen. Å si at jeg lot deg svare meg på den måten jeg gjorde er barnslig. Du har selv ansvaret for dine svar.

Jeg har sagt det før at jeg bruker ofte andre nick i følsomme situasjoner. Jeg har til og med sagt hvorfor og hvordan. Dine utsagn i natt gjorde meg usikker. Det har gjort meg usikker på seriøsisteten her og resultatet blir at jeg kommer aldri mer til å benytte meg av dols tjenester på noen som helst måte. At det er min egen feil er rent sagt latterlig og enda latterligere er at du måtte svare meg her istedenfor på mail.

Jeg tror de fleste som har lest mine innlegg vet at jeg kan være krass og trenger ikke andre nick. For øvrig så er det en del av min personlighet og bakgrunn og jeg ser ingen grunn til at det skal være et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Det er bra at du ser hva du har satt igang, og tenker over situasjonen som har vært i helgen. Det er ikke riktig at jeg er krassere når jeg bruker andre nick og unødvendig i stor grad å trekke det frem når du prøver å unnskylde noe av situasjonen. Å si at jeg lot deg svare meg på den måten jeg gjorde er barnslig. Du har selv ansvaret for dine svar.

Jeg har sagt det før at jeg bruker ofte andre nick i følsomme situasjoner. Jeg har til og med sagt hvorfor og hvordan. Dine utsagn i natt gjorde meg usikker. Det har gjort meg usikker på seriøsisteten her og resultatet blir at jeg kommer aldri mer til å benytte meg av dols tjenester på noen som helst måte. At det er min egen feil er rent sagt latterlig og enda latterligere er at du måtte svare meg her istedenfor på mail.

Jeg tror de fleste som har lest mine innlegg vet at jeg kan være krass og trenger ikke andre nick. For øvrig så er det en del av min personlighet og bakgrunn og jeg ser ingen grunn til at det skal være et problem.

Du skrev:

"Du bør svare meg på mail med engang og så bør du ta noe tilbake av det du har lagt ut her i kveld".

Du har nå både fått svar på mail og en oppklaring her på webmasterforumet, og selv om du fortsatt ikke er fornøyd så foreslår jeg vi avslutter denne diskusjonen her og nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Du skrev:

"Du bør svare meg på mail med engang og så bør du ta noe tilbake av det du har lagt ut her i kveld".

Du har nå både fått svar på mail og en oppklaring her på webmasterforumet, og selv om du fortsatt ikke er fornøyd så foreslår jeg vi avslutter denne diskusjonen her og nå.

Jeg har svart med mail, og foreslår at jeg får svar der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk ikke slik du tenkte og derfor er jeg uenig i at jeg burde ha lagt meg flat. Å trekke det frem i kveld var aldeles unødvendig. Jeg har ingenting å legge meg flat for og ingenting å be om unnskylding for. Dette har ikke plaget meg, men jeg er kjapp til å reagere som du har merket.

Jeg var ikke den islandske dama som skrev etterpå, men jeg har oppdaget hvem hun var. Jeg har ikke tenkt å bevise det, men hvorfor det var greit å påstå det forstår jeg ikke. Hun du snakker om har aldri bedt meg pent om noen ting, hun har tvertimot vært etter meg i mange sammenhenger. Og det til og med selvom hun er din venninne.

"Det var faktisk ikke slik du tenkte"

Wow... Det fårn si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...