Gjest treert Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hei! Jeg vil gjerne legge på meg, syns jeg er for tynn, særlig armene... Hva kan jeg spise for å hjelpe meg med det? Vil spise sunt, sånn at det ikke blir bare fett rundt magen.... Nysgjerrig på svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prototypen Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 proteiner og proteiner sammen med trening av muskler..vekter til armene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Nøtter, avokado,laks og makrell, gir deg sunnt fett og mye kalorier. Spis lyse kornprodukter, så orker du mer mat, og blir fortere sulten. (Du må nok ikke kutte det grove helt, da det oprettholder fordøyelsen) Drikk jus/melk e.l til maten. Spis oftere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.