Gjest helledussen Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hei på dere! :-) Nå har jeg begynt et nytt og bedre liv. Er fem-seks kilo overvektig og vil ha dette vekk. Har gått til innkjøp av en veldig god trimsykkel- og skal nå begynne med dette vindunderet av en sykkel. Men jeg er utrent og aner igrunnen ikke hvordan jeg bør trene på den for å forbrenne mest mulig kalorier og fett...? Er IKKE opptatt av å få store muskler i lårene....tvert i mot.. Jeg håper noen kan rådgi meg her? Hvor ofte bør jeg trene? Hvor lenge om gangen og hva bør jeg evt spise...? Tuuuuusen takk! :-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Forslag til treningsprogram: http://www.nordicfitness.no/index.php?ID=144&ID2=148 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loth_73 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg begynte med treningssykkel i fjor, men jeg hadde langt flere kilo enn deg å ta av... :-) Jeg begynte med ti minutter hver dag, faktisk. Dette for å venne baken til setet, og at det ikke skulle bli så vondt at jeg ikke klarte å sette meg på sykkelen på noen dager. Holdt på med det i en uke, og så annenhver dag økte jeg med to minutter. Da jeg hadde kommet opp i 20 minutter hver dag, økte jeg rett opp til 30. Derfra var det ingen problemer å gå over til en time annenhver dag. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.