Gjest helledussen Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Var innom helsekosten i går og sa jeg trengte et supplement til min vektnedgang. Jeg spurte om hun hadde noe å anbefale i havet av tabletter. Hun kom med Reductol og sa hun hadde fått utallige tilbakemeldinger på at dette virket. Jeg er i ferd med å bli lurt kanskje....eller kanskje det faktisk virker? Har du erfaring med det eller hørt noe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "etterligning" av Reductil ? Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg har ikke prøvd tabelettene, men det første som slår meg er at helsekost nå skal etterligne navnet til Reductil, slanketabelettene som en kun får på resept fra legen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg søkte på Reductol, og det ser ut som om det først og fremst er bra for kolesterolet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.