oyvind1972 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Hei. Gutt på 33 år. Drøye 100kg / 186 høy. Har en hofte som klikker når jeg går. Høres godt. Virker som om kula vrir seg i skåla. Etter en ltien gå-tur eller noe annet fysisk kan jeg har store smerter i hofta. Har også smerter i perioder hvis jeg ligger på den vonde siden i senga. Noen andre som har hatt lignende eller har noe tips? Trener ikke nevneværdig og har en sittestillende jobb og hobby :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertebarnet Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Syns du bør oppsøke lege og be om en henvisning til spesialist. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oyvind1972 Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Syns du bør oppsøke lege og be om en henvisning til spesialist. Ja, jeg har hatt planer om det lenge egntlig. Men er ikke så begeistret for å fly til legen, så jeg må liksom manne meg opp litt først. Har du hatt eller har slike plager som jeg nevner? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.