lurepusen Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg er en jente på 21 år som danser freestyle discojazz. Denne uken har jeg vært på treningsleir. Det har vært mye høye spark med strake ben og mye tøying samt styrketrening på bena. Jeg er ikke spesielt bevegelig, og hadde i tiden før leiren vært mye i ro pga en ganske kraftig forkjølelse. Ellers er jeg i god fysisk form og har ganske sterk muskulatur i beina.Nå har jeg fått ganske vondt i en av musklene som ligger medialt på baksiden av det høyre låret. Jeg trodde det var strekk, men treneren sa at mest sannsynlig hadde muskelen krampet seg og ikke ville slappe av (hun hadde opplevd det samme selv). Det har heller ikke vært noen situasjoner hvor jeg har kjent at muskelen ble strekt. Det gjør vondt å tøye den aktuelle muskelen, og når den blir belastet.Kan jeg gjøre noe selv for å bli kvitt dette? Jeg har prøvd smertestillende krem etter anbefaling fra apoteket, men dette har ikke hjulpet. (Treneren hadde selv blitt behandlet med bedøvelsesprøyter.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Kanskje du kunne ha effekt at triggerpunktnåler hos fysioterapeut med kurs eller hos akupunktør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JSB Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Et godt tips kan være å sjekke ut Thermotex puten jeg har sett på banner her på doktoronline. De hjelper mot slikt. Søk etter smerte på denne siden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.