Gjest Aimabel Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Er du en av dem som tømmer hylla på Rema for brød til fire kroner? Jeg pleier å bake til oss menneskene, men jeg gidder ikke bake til bikkja. Men den firekronerskneippen er jo alltid borte når jeg kommer. Jeg har sett i flere butikker, disse brødene til fire-fem kroner er veldig populære. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg spiser Kaptein Sabeltann, men aner ikke hvor mye det koster. Men mer enn en tier tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til ni Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg spiser Kaptein Sabeltann, men aner ikke hvor mye det koster. Men mer enn en tier tror jeg. Litt slappt i sommar, men eg bakar brød - tre brød ca.annakvar dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg liker best Ankerstokk. Men jeg har forstått at det er en type brød vi bruker i Trøndelag og ikke på Østlandet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg liker best Ankerstokk. Men jeg har forstått at det er en type brød vi bruker i Trøndelag og ikke på Østlandet. Ankerstokk har jeg aldri hørt om eller sett. Jeg bor på vestlandet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Ankerstokk har jeg aldri hørt om eller sett. Jeg bor på vestlandet. Ankerstokker et utrolig godt og saftig grovbrød. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg kjøper oftest et brød som heter Møllerens Brød, fra Baker Klausen. Lokalt bakeri i Drammensregionen. Litt grovt - og veldig saftig og holdbart! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amparro Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Litt slappt i sommar, men eg bakar brød - tre brød ca.annakvar dag. Jeg spiser dansk rugbrød, men ikke resten av familien. De spiser "vanlig" grovbrød som vi kjøper på Rimi. Ingers rugbrød har jeg også spist, men synes ikke det er særlig godt! Dansk rugbrød er heller ikke veldig godt :-/ men det er jo sunnt da :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryane Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Spiser i grunnen sjelden brød, holder meg grove knekkebrød (Ryvita), men spiser av og til dansk rugbrød. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohoi Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Spiser i grunnen sjelden brød, holder meg grove knekkebrød (Ryvita), men spiser av og til dansk rugbrød. jeg baker brød :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velouria Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg baker litt selv innimellom, men i det siste har jeg kjøpt økologisk solsikkebrød. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Kjøper som regel oppskåret brød av en eller annen grov type. Det er som oftest dyrt, men jeg spiser så lite brød. Tar to frosne brødskiver med på jobb. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.