Gjest soeln :O) Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 jeg har et problem har høy forbrenning har probl med tynntarmen. er alltid sulten spiser mye mat. føler jeg må spise 4-5 ganger pr dag men blir sulten ette 30 min igjen- kan du anbefale noe mat som sitter fek til frokosten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jo grovere og bedre, og helst med endel protein til. Prøv: Dansk rugbrød (det helt mørkebrune man kjøper i plastpakke, vet du). Ha på godt med salat underst. Så legger du på godt med kjøttpålegg - velg noe du synes er godt, og som har litt smak. Stek 2 egg og legg oppå der igjen. Krydre evt. med litt pepper og litt salt. Ved siden av spiser du 1/2 agurk og 1-2 tomater. Drikk vann eller appelsinjuice ved siden av. Bon appetit! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.