Janna Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Noen som vet hva slags produkter som er ulovlige å importere til eget bruk? Jeg ser jo at der er et hav av slankeprodukter man kan få kjøpt på nettet. Mange inneholder både koffein og efedrin. Hva skjer hvis jeg feilaktig bestiller et produkt som er ulovlig? Noen som kjenner til en liste over ulovlige produkter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meira Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Importerer du "stoffer" som er reseptbelakte i Norge, feks,efedrin mm.risikerer du politiet på døra, samt bot i ti tusen kroners klassen, samt anmeldelse.Mange ordentlige unge jenter har bestilt i god tro, og fått onkel politi på døra etterpå. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gepshy Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg bestilte effedrinpiller en gang og fikk besøk av politiet. De beslagla pillene og ga ett forelegg på 1000 kr.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.