minniti Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Disse sprm passer ikke inn her i dette forumet, men der er ingen andre forum å poste det i..Må slanke med iallefall 5kg ++. -Vekten min har vært stabil de siste årene. så da anntok jeg at når jeg minsket på inntaket av mat hver dag, så ville vekten gå ned. Men nei.. Har ikke tatt av meg et eneste gram denne måneden, selv om jeg har kuttet ned på spisingen. Hvorfor det? Man bør jo trimme ved siden av, men for meg blir det håpløst, for jo mer jeg trimmer jo mer sulten blir jeg. Tar jeg meg en joggetur på 30min, så spiser jeg iallefall 3 brødskiver ekstra.. Og i tillegg bør man jo bytte ut godteri med feks frukt. Men for min del blir da regnestykket slik: Om jeg kutter ut en sjokolade, så spiser jeg to epler, to appelsiner, nektariner og mye druer istedenfor. Og da er jeg vel kanskje like langt? -Jeg klarer ikke å kompansere for sjokoladen med kun en frukt. Jeg trenger bare gå ned 5-10kg. -jeg spiser hverken smør, feit mat eller dressing og slikt. Spiser grovt brød, god middag, spiser ca 5 måltid om dagen. 2skiver+2 om dagen, middag, salat og frukt. I tilleg så går jeg til skolen som er ca 20min hver vei. Hvorfor i all verden mister jeg ikke et eneste gram?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladen Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Treningen er hovedgrunnen. Så kommer sjokoladen. Jeg lurer på om det er lettere du vil bli, eller smalere? Hvis du trener, kan det hende du legger på deg, men du blir med stor sannsynlighet smalere fordi du mister fett og får muskler. Teori stemmer ikke alltid overens med praksis. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Det virker veldig merkelig at du må spise så mye frukt for å kompansere for litt sjokolade. Tror nok egentlig problemet her er det samme som mitt: Vi er faktisk avhengige av sukkeret. Dersom du kutter ut sjokoladen i ca. 2 uker forsvinner denne avhengigheten. (Har prøvd det et par ganger) Dersom du legger treningen slik at du alikevel skal spise like etter treningen vil du ikke spise ekstra. Litt god planlegging med andre ord. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.