Osiris Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Har noen en virkelig knallgod muffinsoppskrift? Har vært inne på dagensmuffin.se men der er det så mange at man ikke kan bestemme seg. Gjerne sjokolademuffins, men tar i mot oppaksifter på alt bare de er gode. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Trodde alle på dol hadde hørt om birdies muffins? http://home.no.net/birgitf/muffins.htm 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Trodde alle på dol hadde hørt om birdies muffins? http://home.no.net/birgitf/muffins.htm Takk skal du ha! Har faktisk ikke hørt om de muffinsene du hadde oppskrift på jeg. Selv om jeg er stamgjest her. Skal prøve de i løpet av helga 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mikke musen Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Har barna mikke mus kokebok? Den har en kjempegod oppskrift! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Har barna mikke mus kokebok? Den har en kjempegod oppskrift! Har ingen barn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Takk skal du ha! Har faktisk ikke hørt om de muffinsene du hadde oppskrift på jeg. Selv om jeg er stamgjest her. Skal prøve de i løpet av helga Birdies er de heftigeste amerikanske muffinsene, sånne som man får kjøpt i butikken - sånne store myke. Men av og til får jeg lyst på "vanlige" muffins (engelske cupcakes er det vel). Begge er kjempegode. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Birdies er de heftigeste amerikanske muffinsene, sånne som man får kjøpt i butikken - sånne store myke. Men av og til får jeg lyst på "vanlige" muffins (engelske cupcakes er det vel). Begge er kjempegode. Det er slike mjuke amerikanske muffins jeg er ute etter så jeg skal prøve birdie sine. De får jo så masse skryt her at jeg må jo det! Blir sjokolademuffins tenker jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Birdies er de heftigeste amerikanske muffinsene, sånne som man får kjøpt i butikken - sånne store myke. Men av og til får jeg lyst på "vanlige" muffins (engelske cupcakes er det vel). Begge er kjempegode. Det er slike mjuke amerikanske muffins jeg er ute etter så jeg skal prøve birdie sine. De får jo så masse skryt her at jeg må jo det! Blir sjokolademuffins tenker jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg har kommet over en pakke interessant muffins-pakning. Det skal bli kjekt med muffins som sikkert holder seg i to år, minst: http://www.finax.se/produkterna/shake_n_bake/main.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Jeg har kommet over en pakke interessant muffins-pakning. Det skal bli kjekt med muffins som sikkert holder seg i to år, minst: http://www.finax.se/produkterna/shake_n_bake/main.html skrekk og gru. Når det er så enkelt å røre sammen sjøl. Undres hva de putter opp de ferdig greiene. KJøpte en plastpakket muffins på en utekafe her om dagen, og jeg måtte vaske fett av fingrene etterpå. Helt klissete! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 skrekk og gru. Når det er så enkelt å røre sammen sjøl. Undres hva de putter opp de ferdig greiene. KJøpte en plastpakket muffins på en utekafe her om dagen, og jeg måtte vaske fett av fingrene etterpå. Helt klissete! Hehe, når jeg trenger input, spiser jeg ofte ofte sånne sammen med bærbar kaffe fra en kiosk eller noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hehe, når jeg trenger input, spiser jeg ofte ofte sånne sammen med bærbar kaffe fra en kiosk eller noe. Vel, ikke såååå ofte da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Trodde alle på dol hadde hørt om birdies muffins? http://home.no.net/birgitf/muffins.htm Tusen takk for lenka til den god muffinsoppskrifta! Bakte de i helga og brukte eplejuice i stedet for melk. Hadde besøk av melkeallergikere og kunne derfor ikke bruke melk. Men med eplejuice og litt revet eple og kanel ble de saftige knallgode! Skal forsøke flere versjoner seinere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Birdies er de heftigeste amerikanske muffinsene, sånne som man får kjøpt i butikken - sånne store myke. Men av og til får jeg lyst på "vanlige" muffins (engelske cupcakes er det vel). Begge er kjempegode. Jeg prøvde dem en gang, men de ble gyselige. Må ha gjort noe feil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.