Gå til innhold

Knallgod muffins

Osiris

Anbefalte innlegg

Har noen en virkelig knallgod muffinsoppskrift? Har vært inne på dagensmuffin.se men der er det så mange at man ikke kan bestemme seg. Gjerne sjokolademuffins, men tar i mot oppaksifter på alt bare de er gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk skal du ha! Har faktisk ikke hørt om de muffinsene du hadde oppskrift på jeg. Selv om jeg er stamgjest her. Skal prøve de i løpet av helga

Birdies er de heftigeste amerikanske muffinsene, sånne som man får kjøpt i butikken - sånne store myke.

Men av og til får jeg lyst på "vanlige" muffins (engelske cupcakes er det vel).

Begge er kjempegode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Birdies er de heftigeste amerikanske muffinsene, sånne som man får kjøpt i butikken - sånne store myke.

Begge er kjempegode.

Det er slike mjuke amerikanske muffins jeg er ute etter så jeg skal prøve birdie sine. De får jo så masse skryt her at jeg må jo det!

Blir sjokolademuffins tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge er kjempegode.

Det er slike mjuke amerikanske muffins jeg er ute etter så jeg skal prøve birdie sine. De får jo så masse skryt her at jeg må jo det!

Blir sjokolademuffins tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kommet over en pakke interessant muffins-pakning. Det skal bli kjekt med muffins som sikkert holder seg i to år, minst:

http://www.finax.se/produkterna/shake_n_bake/main.html

skrekk og gru. Når det er så enkelt å røre sammen sjøl. Undres hva de putter opp de ferdig greiene. KJøpte en plastpakket muffins på en utekafe her om dagen, og jeg måtte vaske fett av fingrene etterpå. Helt klissete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skrekk og gru. Når det er så enkelt å røre sammen sjøl. Undres hva de putter opp de ferdig greiene. KJøpte en plastpakket muffins på en utekafe her om dagen, og jeg måtte vaske fett av fingrene etterpå. Helt klissete!

Hehe, når jeg trenger input, spiser jeg ofte ofte sånne sammen med bærbar kaffe fra en kiosk eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, når jeg trenger input, spiser jeg ofte ofte sånne sammen med bærbar kaffe fra en kiosk eller noe.

Vel, ikke såååå ofte da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde alle på dol hadde hørt om birdies muffins? ;)

http://home.no.net/birgitf/muffins.htm

Tusen takk for lenka til den god muffinsoppskrifta!

Bakte de i helga og brukte eplejuice i stedet for melk. Hadde besøk av melkeallergikere og kunne derfor ikke bruke melk. Men med eplejuice og litt revet eple og kanel ble de saftige knallgode!

Skal forsøke flere versjoner seinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begge er kjempegode.

Jeg prøvde dem en gang, men de ble gyselige. Må ha gjort noe feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...