Gjest seesah Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hei. Jeg er en jente i tjueårene som får sterke magesmerter når jeg trener:( Smertene ligner på kraftige menssmerter, og går gjerne over en 10-15 min etter jeg har sluttet å trene. I løpet at den tiden er de imidlertid svært sterke... Min generelle form er ikke spesielt god. Har så og si ikke trent på flere år. Jeg er slank, men eier ikke muskler eller kondis. Hvis det er noen der ute som har opplevd noe lignende, og/eller har en anelse om hva dette kan være vil jeg bli *veldig* takknemlig for svar... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 "Sting".... eller "hold" heter det på noen dialekter. Ikke farlig, men vondt. Blir verre dersom man har spist eller drukket mye rett før trening. For meg så hjelper det å holde på noe i hånden - en stein eller noe liknende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.