Depower Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hei Har siden i vinter (januar) slitt med betennelse i underarmen(e). Startet på tommelsiden av høyre håndledd og spredte seg derfra. Fra tommelen og opp underarmen, via albuen og opp i overarmen. Har gått til fysioterapeut siden februar. Har også jobbet mye i vår, men kuttet ned nå. Treningen kuttet jeg ut fra jeg fikk vondt, var nok dette som startet det. Har ikke store smerter, ikke om natten etc, mest ubehag og kjenner at det lugger i senene. I dag sitter det mest i høyre underarm/albue. Virker ikke som om det forsvinner med hvile, langtidssykemelding er utelukket. Kortison? Har gått til lege og prøvd Orudis og Voltaren uten resultat. Bio Sport er også forsøkt uten bedring. Hva skal jeg gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 -Depower En slik mer eller mindre kronisk tilstand som du beskriver er ikke lett å komme ut av, og du har jo også prøvd det meste. Det eneste rådet som jeg har å gi deg går ut på at du prøver å unngå det meste som provoserer de vonde områdene. Start opp treningen igjen men unngå alt som fremkaller smerter. Ved generell trening vil blodsirkulasjonen bedre seg også i de "betente" områdene og være med på å fremme tilhelningsprosessen. Ved treningen ha gjerne noe varmt på armene og rett etter trening kan du gjerne legge på is i 5-10 minutter. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.