Gå til innhold

Bøker


ShitDiddelyDo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 241
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    51

  • flisa

    47

  • favn

    36

  • morsan

    16

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455

De tre bøkene er fantastiske.

Det forarbeidet fyren må ha gjort før han skrev den trilogien (leste at selv været på de ulike dagene stemmer med virkeligheten), er nok til å ta pusten fra de fleste.

Dessuten er det sabla god litteratur.

Du må lese Beatles. Halvbroren også. Og Maskeblomstfamilien. Dessuten er Saabye en meget dyktig novelleforfatter.

Men drit i Bly.

+ at alt av Ambjørnsen må leses. Også (spesielt!) hans mindre kjente bøker.

Selv om jeg personlig ikke falt for Elling. og ga meg tidlig med ham. Pelle og Proffen-bøkene har jeg heller ikke noe forhold til.

Ok, da har jeg litt å gjøre...:) Takk for tips! Det var ikke så mange forslag jeg kunne komme med, men... Les nå "Et lite drap i Lisboa"! Og god tur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Svamp med solkrem - legg den på gulvet og gni deg oppån! :-)

Du kan jo spørre om noen vil..

Hvis jeg tar med en svamp på stranda og begynner å gni meg oppå den, vil jeg anta noen spør om de skal smøre meg uten at jeg trenger å spørre dem.

Eventuelt blir folk redd meg. :)

Men du vet altså ikke om det er nok å spraye solkrem på ryggen? Jeg tenkte kanskje det var poenget med spray. Hvis ikke er det jo ikke noe poeng med spray?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg tar med en svamp på stranda og begynner å gni meg oppå den, vil jeg anta noen spør om de skal smøre meg uten at jeg trenger å spørre dem.

Eventuelt blir folk redd meg. :)

Men du vet altså ikke om det er nok å spraye solkrem på ryggen? Jeg tenkte kanskje det var poenget med spray. Hvis ikke er det jo ikke noe poeng med spray?

Vet ikke - bruker ikke smøre meg så veldig jeg - bruker å sitte med en bok i skyggen- Brun blir jeg likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Her kan du lese litt om den, http://www.bokkilden.no/Article.aspx?ArticleID=4596

Den passer godt som strandlektyre, den er spennende, men ikke så komplisert at du ikke kan legge den fra deg noen minutter mens du sjekker opp senoritas.

Erotisk litteratur kan umulig være spesielt praktisk for en viril mann i vid badeshorts. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke lest. Men jeg leste nylig Historien om Pi. :)

Forresten er den bra eller? Den må jo nesten være det siden den har fått pris og greier, men man vet jo aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Gutten som elsket Yngve er en god idè. Den hadde jeg glemt.

Jeg må visst innom bokhandelen i dag.

Litt utenom: få med deg en konsert med Renbergs band "Stavanger energi" om de kommer til Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Vet ikke - bruker ikke smøre meg så veldig jeg - bruker å sitte med en bok i skyggen- Brun blir jeg likevel.

Jeg ligger alltid på ryggen under en parasoll jeg også, men jeg bader mye. Og i vannet blir man brent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Forresten er den bra eller? Den må jo nesten være det siden den har fått pris og greier, men man vet jo aldri.

Ja, den er god. De første hundre sidene er dog litt trege, men så tar det helt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger alltid på ryggen under en parasoll jeg også, men jeg bader mye. Og i vannet blir man brent.

Hvor gjør du av kredittkortene når du er ute og bader?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Litt utenom: få med deg en konsert med Renbergs band "Stavanger energi" om de kommer til Oslo.

De har jeg aldri hørt om!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Erotisk litteratur kan umulig være spesielt praktisk for en viril mann i vid badeshorts. :)

Kanskje ikke.. litt lettere for oss jenter sånn sett ;) men du burde lese den på et tidspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les dem på svensk da vel :)

og billigere :)

Jeg har Brandvägg, den første Mankell jeg elste - og angrer nå på at jeg ikke kjøpte resten også -på svensk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hvor gjør du av kredittkortene når du er ute og bader?

De ligger på hotellet.

Jeg handlet vilt på taxfrien i går (jeg får tinga på flyet), og noe av det jeg kjøpte var en liten pung. I den kan jeg ha såpass lite penger (men likevel nok til å overleve på stranda) at det ikke er verdens undergang hvis den blir kjibba.

Uansett ligger det alltids folk rundt meg, og med mindre det er israelere, som jeg fikk et svært dårlig forhold til sist jeg var i syden og ikke minst hørte mye rart om av servetrisene på stranda, stoler jeg på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Kanskje ikke.. litt lettere for oss jenter sånn sett ;) men du burde lese den på et tidspunkt.

Det skal jeg gjøre. Jeg ser at jeg har hørt om den. Har i hvert fall lest en anmeldelse av den tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...