Gjest kjempeglaiåtrene Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hei. Jeg er ei jente på 25 år. Er veldig plaget med kviser,og dette problemet oppstod da jeg begynte å trene veldig mye. Kvisene har blitt et skikkelig stort problem,og jeg har ikke lyst å slutte med treninga! Jeg fikkk helt sjokk da jeg ble fortalt at det var treninga som kanskje var årsaken til problemet! Er det noen som har peiling på hvorfor man kan få kviser av å trene?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tullball1365380062 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 jeg ble fortalt at når man trener produseres det mer testosteron enn hvis man ikke trener. testosteron gir av en eller annen grunn kviser (derfor får mange bolere kviseproblemer). skjønte ikke hvorfor man kan få mer kviser av å trene mindre, men det var ihvertfall det hun sykepleieren jeg snakka med sa til meg. det er ihvertfall testosteron som er grunnen til problemene, fikk jeg forklart. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tullball1365380062 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 jeg ble fortalt at når man trener produseres det mer testosteron enn hvis man ikke trener. testosteron gir av en eller annen grunn kviser (derfor får mange bolere kviseproblemer). skjønte ikke hvorfor man kan få mer kviser av å trene mindre, men det var ihvertfall det hun sykepleieren jeg snakka med sa til meg. det er ihvertfall testosteron som er grunnen til problemene, fikk jeg forklart. svette kan forresten ha noe med det å gjøre også. hvis du ikke er nøye med å dusje etter trening blir porene tette og betente. jeg fikk råd om å skrubbe ryggen (eller der du måtte ha kviser) godt når jeg dusjer for å få vekk alt overflødig. samtidig øker det blodsirkulasjonen, som også er bra for å bli kvitt kvisene. og gå med lette og luftige klær både på trening og til vanlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.