Gjest dame med pondus Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg er en dame på snart 30 år, 1.80 og 76 kg, som gjerne vil ned hvertfall 6 kg. Sånn ser planen min ut: KOSTHOLD: frokost - frokostblanding med lite hvete, heller havregryn og all bran, mandler og kanel. Surmelk på. lunsj - 4 skiver mørkt rugbrød med tunfisk (ca en halv boks), en tomat og noen skiver vellagret gulost. Mye vann til. Eller omelett av 2-3 egg, med salat, eller kyllingsalat. Noen spiseskjeer kaldpresset olivenolje. Middag - Noe fra en Fedon-kokebok Kvelds - her trenger jeg forslag. I tillegg tar jeg meg kanskje noen epler eller en Yoplait-yoghurt (0,1%) nå og da. Drikker også noen caffe latte i uka, men det unner jeg meg. Men kanskje vanlig, svart kaffe er bedre? Skal jo øke forbrenningen? TRENING: 2-3 dager i uka på treningssenter. Generell styrke 30 min, deretter rask gange på tredemølle 30 min. Blir ganske svett, og klarer snakke, men ikke hele setninger. 2-3 dager i uka jogger/går jeg ute, i kupert terreng og med mye bakker. 30-50 min, blir sliten. Gi meg gjerne kommentarer! Jeg har ikke sjekket makspuls, og føler at mye av treningen blir på måfå, men det spiller vel ingen rolle egentlig så lenge pulsen er forhøyet over lengre tid? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.