pirko Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg har syklet og jogget i hele sommer ca 3 ganger i uken. Plutselig fikk jeg lyst til å teste meg på 100m på bane og løp den 4-5 ganger så fort jeg kunne. Har vært stiv i lårene i 5 dager nå. 2 dager etter at jeg løpt var jeg såpass stiv at det så ut som jeg hadde driti på meg når jeg gikk. Ikke å anbefale:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vatthjerte Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Mulig syklinga og jogginga di ikke har vært direkte optimal da. man kan faktisk trene feil, slik at man ikke får særlig utbytte av det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piraye Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Problemet ditt har bare vært en intensitetsforskjell. Altså med jogginga og syklinga har intensiteten din hele tida ligget lavere enn da du tok ut max på 100-meteren. Derfor fikk du syre i beina, for kroppen din er rett og slett ikke vant med at du bruker deg 100%! Ikkeno farlig altså! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.