Gå til innhold

Å amme offentlig


Gjest mor en gang

Anbefalte innlegg

Gjest mor en gang

Synes alle som har fått barn det er helt greit å amme offentlig, dvs steder hvor folk lett kan se det, cafeer, borte på besøk?

Synes folk generelt at det er greit at mødre ammer offentlig?

Prøver man ikke skjule det litt?

Jeg kunne hvertfall ikke tenkt meg å dra frem puppene foran alle og hvermann, så jeg hadde nok gjemt meg litt unna. men da blir man kanskje sett rart på da også? Særlig hvis det er bare familie/venner i nærheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 201
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    9

  • Mrs. Wallace

    9

  • Katt-ja

    7

  • mil1365380270

    6

Mest aktive i denne tråden

Gjest mor en gang

Man ser jo ikke puppen, genser skjuler den ovenfra, og ungen på nedsiden.

Ofte ser man en god del av puppen jo, uansett så ser man jo litt. Man trer da ikke genseren over ungen. Og den skal ut og inn av munnen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte ser man en god del av puppen jo, uansett så ser man jo litt. Man trer da ikke genseren over ungen. Og den skal ut og inn av munnen også.

Man blir helt automatisk litt mindre blyg etterhvert :)

Ikke det at jeg ammet hvorsomhelst,- men det hadde ikke gjort noe for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor en gang

Man blir helt automatisk litt mindre blyg etterhvert :)

Ikke det at jeg ammet hvorsomhelst,- men det hadde ikke gjort noe for min del.

Men trenger man egentlig å gjøre det alle steder da? Blir selv brydd av de som gjør det jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trultemor25

Jeg gjemmer meg bort. På senteret her jeg bor er det ammerom og det er jo veldig kjekt.

Er jeg borte på besøk går jeg som regel i et annet rom, kommer litt an på hos hvem jeg er og hvor mange som er der.

Men nå har jeg bare vært mamma i en måned og har ikke fått helt dreisen på det å være diskre ennå. Synes det er bedre å sitte for oss selv også jeg. Blir litt mer fred og ro. Nå tenker jeg mest på svigerforeldre som skal titte og synes det er så fint og flott og søtt og det er ikke måte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men trenger man egentlig å gjøre det alle steder da? Blir selv brydd av de som gjør det jeg...

Jammen puppen ser jo ut som en amme-pupp. Ikke sånn som den pleide å være, og blir etterpå igjen.

Bare man ikke gjør det opp i ansiktet på folk. Eller ved siden av kongen, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor en gang

Jeg gjemmer meg bort. På senteret her jeg bor er det ammerom og det er jo veldig kjekt.

Er jeg borte på besøk går jeg som regel i et annet rom, kommer litt an på hos hvem jeg er og hvor mange som er der.

Men nå har jeg bare vært mamma i en måned og har ikke fått helt dreisen på det å være diskre ennå. Synes det er bedre å sitte for oss selv også jeg. Blir litt mer fred og ro. Nå tenker jeg mest på svigerforeldre som skal titte og synes det er så fint og flott og søtt og det er ikke måte på.

Jeg synes det er direkte ufint å sitte å se på når noen ammer, selv om det er svigerforeldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor en gang

Jammen puppen ser jo ut som en amme-pupp. Ikke sånn som den pleide å være, og blir etterpå igjen.

Bare man ikke gjør det opp i ansiktet på folk. Eller ved siden av kongen, liksom.

Nå er jeg ikke helt med? Amme-pupp? Er ikke det en pupp det da liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er direkte ufint å sitte å se på når noen ammer, selv om det er svigerforeldre.

Spesielt hvis det er svigerfar kanskje!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke helt med? Amme-pupp? Er ikke det en pupp det da liksom?

Jo men den ser annerledes ut. Melke-pupp. Ikke sex-symbol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trultemor25

Jeg synes det er direkte ufint å sitte å se på når noen ammer, selv om det er svigerforeldre.

Ja, det er jo det! Vemmelig er det for den som ammer også. Dette er jo verdens mest naturlige ting, så hvorfor må folk stirre så innmari?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor en gang

Jo men den ser annerledes ut. Melke-pupp. Ikke sex-symbol.

Der tror jeg ikke mannfolka er enig du. Pupp er nok pupp, selv om det skulle være melk i den og en baby i den ene enden.

Tenker mødre sånn? At nå er puppene mine mat og altså ikke "pupper".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mann som også liker ammu-pupp :-)

Der tror jeg ikke mannfolka er enig du. Pupp er nok pupp, selv om det skulle være melk i den og en baby i den ene enden.

Tenker mødre sånn? At nå er puppene mine mat og altså ikke "pupper".

da hadde vel ikke spørsmålet kommet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der tror jeg ikke mannfolka er enig du. Pupp er nok pupp, selv om det skulle være melk i den og en baby i den ene enden.

Tenker mødre sånn? At nå er puppene mine mat og altså ikke "pupper".

Jeg syntes puppene mine endret seg så mye at det var liksom melkemaskin og ikke puppeppupper. Men jeg gjorde det diskret likevel. Uansett, noen har sikkert sett melkepuppene mine. So what? Jeg var usikker engang i utlandet, men der ammet alle andre mødre offentlig oxo, no prob.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der tror jeg ikke mannfolka er enig du. Pupp er nok pupp, selv om det skulle være melk i den og en baby i den ene enden.

Tenker mødre sånn? At nå er puppene mine mat og altså ikke "pupper".

"Der tror jeg ikke mannfolka er enig du. Pupp er nok pupp, selv om det skulle være melk i den og en baby i den ene enden."

Det er det sikkert mye sant i! Enkelte mannfolk synes at det er stas med amme-pupper, nettopp fordi de ofte er ekstra store! ;-)

"Tenker mødre sånn? At nå er puppene mine mat og altså ikke "pupper". "

JA! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor en gang

Jeg syntes puppene mine endret seg så mye at det var liksom melkemaskin og ikke puppeppupper. Men jeg gjorde det diskret likevel. Uansett, noen har sikkert sett melkepuppene mine. So what? Jeg var usikker engang i utlandet, men der ammet alle andre mødre offentlig oxo, no prob.!

Ja, men ammepupper re da større og ser fastere ut og hele palla menn liker. Tror neppe de synes det er stygt å se på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor en gang

"Der tror jeg ikke mannfolka er enig du. Pupp er nok pupp, selv om det skulle være melk i den og en baby i den ene enden."

Det er det sikkert mye sant i! Enkelte mannfolk synes at det er stas med amme-pupper, nettopp fordi de ofte er ekstra store! ;-)

"Tenker mødre sånn? At nå er puppene mine mat og altså ikke "pupper". "

JA! :-)

Kan ikke tenke meg at jeg blir så hjernevasket at jeg ikke tenker på puppene mine som pupper men bare mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...