Gjest fitt 4 fight Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hei. jeg fødte et barn for ca 1/2 årsiden og føler at jeg er i god form. trener 2-3 ganger pr uke og spiser sundt (tror jeg ?) Jeg veier allikevel 10 kg mer nå enn før jeg ble gravid. jeg ønsker å gå ned disse på en fornuftlig måte slik at det varer og håper noen har tips til hvordan jeg kan gjøre dette. jeg er 175 cm, normal/litt kraftig benbygning og veier nå 75 kg. Har noen nettside over en caloritabell ?? Takker for innspill på diett kombinert med trening. Håper å gå ned ca 1 kg i uka. Takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adriana Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hei! Ammer du fremdeles? Hvis du gjør det så er det nok lurt å vente med å slanke seg. Uansett kan du jo spise sunt, men du bør ikke slanke deg når du ammer. Har ikke så mange slanketips for jeg vet jo ikke hva du spiser og hvor mye du trener de dagene du trener. Det er litt forskjellig hva "ekspertene" mener at man skal spise, men 1200-1500 kalorier er vel passe når man skal ned i vekt. Utenom den tiden du trener er det fint om du holder deg i aktivitet. Gå turer med barnevogn, begrens tiden foran Tv`en osv. Det er bedre å trene mer enn å redusere dietten kraftig. Jo mer muskelmasse, jo høyere forbrenning! Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.