Hønemoren Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Trening 3 ganger i uka, er det for lite? Tenker på litt variasjon: jogge, trimsykkel, lette vekter og turgåing. For at det ikke skal bli kjedelig er det jo greit å variere, men er litt usikker på hvor mye av hvert og hvor ofte. Utenom ovennevnte går jeg turer med venninner, men tempoet her er ikke høyt så føler det ikke gir noe kondisjonsmessig, mest for det sosiale dette. Håper noen har innspill her. Vil opplyse at jeg er i 50årene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoren Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Og kanskje jeg burde legge inn ei svømmeøkt i uka også...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Om det er for lite eller ikke kommer mye an på hva du vil oppnå med treninga. Mye kommer jo også an på hva du har tid og mulighet til. For mye trening kan fort medføre at du går lei. Men 3 ganger i uka, i tillegg til diverse gåturer med venninner, høres helt greit ut. Variasjon er viktig, ikke minst for å unngå at du går lei, så du er helt klart inne på noe med å variere treninga. Svømming er også veldig god trening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.