Gå til innhold

Gutta er ikke som før i tida...


gripp

Anbefalte innlegg

Selvsagt vil de det - det er ikke for ingenting at gutta sitter i klasserommet og "drar'n" som min datter sier - de skryter av det til og med - tror aldri jeg har hørt om en 14 år gammel jente som onanerer i klasserommet. Man er nok litt ulikt skrudd sammen - jentene er mye mer på forelskelser og følelser og gutta er bare en stor kuk i den alderen - "stort sett" :)

Det var nok ektemannen som surna i denne saken kan jeg tenke meg -hehe

Sikker muggen den ektemannen der ja. Litt pinlig at kona måtte ty til en 14-åring, og sikkert ikke noe bedre nå etter at saken nå er hovedsak i VG.

De har i alle fall mye å snakke om i den bygda de neste årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 223
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    44

  • favn

    29

  • morsan

    17

  • ShitDiddelyDo

    17

Mest aktive i denne tråden

Selvsagt vil de det - det er ikke for ingenting at gutta sitter i klasserommet og "drar'n" som min datter sier - de skryter av det til og med - tror aldri jeg har hørt om en 14 år gammel jente som onanerer i klasserommet. Man er nok litt ulikt skrudd sammen - jentene er mye mer på forelskelser og følelser og gutta er bare en stor kuk i den alderen - "stort sett" :)

Det var nok ektemannen som surna i denne saken kan jeg tenke meg -hehe

Hmm, tydelig at du ikke har gutter, Flisa! De fleste gutter i den alderen er ikke "bare kuk", men det er dem som blir lagt merke til!

Gutten min er 15, og han og kameratene hans er så uendelig mye mer!!

Dersom et gammalt kjerringskinn i 30-årene hadde "lurt" ham opp i noe han egentlig ikke ville være med på, selv om kroppen reagerer som den skal, skulle hun jammen meg blitt dradd med til politiet!

Synes det er helt utrolig mange i denne tråden som mer enn antyder at "han ville det sikkert selv!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Selvsagt vil de det - det er ikke for ingenting at gutta sitter i klasserommet og "drar'n" som min datter sier - de skryter av det til og med - tror aldri jeg har hørt om en 14 år gammel jente som onanerer i klasserommet. Man er nok litt ulikt skrudd sammen - jentene er mye mer på forelskelser og følelser og gutta er bare en stor kuk i den alderen - "stort sett" :)

Det var nok ektemannen som surna i denne saken kan jeg tenke meg -hehe

I min gjeng gjorde både guttene og jentene ganske utagerende seksuelle ting på den alderen.

Helt uten mål og mening.

Jeg var i allfall ganske kåt og helt "koffert" i hodet da jeg var 12-13 - så ikke kom med de der gammeldagse holdningen at jenter bare har rosenrøde forelskelser i den alderen.

Det er ikke sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, tydelig at du ikke har gutter, Flisa! De fleste gutter i den alderen er ikke "bare kuk", men det er dem som blir lagt merke til!

Gutten min er 15, og han og kameratene hans er så uendelig mye mer!!

Dersom et gammalt kjerringskinn i 30-årene hadde "lurt" ham opp i noe han egentlig ikke ville være med på, selv om kroppen reagerer som den skal, skulle hun jammen meg blitt dradd med til politiet!

Synes det er helt utrolig mange i denne tråden som mer enn antyder at "han ville det sikkert selv!"

I artikkelen står det jo at han ville det selv - men det er klart - det er jo "verstingene" jeg hører om :) - og ens egne sønner er selvsagt bare prydelige - hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, tydelig at du ikke har gutter, Flisa! De fleste gutter i den alderen er ikke "bare kuk", men det er dem som blir lagt merke til!

Gutten min er 15, og han og kameratene hans er så uendelig mye mer!!

Dersom et gammalt kjerringskinn i 30-årene hadde "lurt" ham opp i noe han egentlig ikke ville være med på, selv om kroppen reagerer som den skal, skulle hun jammen meg blitt dradd med til politiet!

Synes det er helt utrolig mange i denne tråden som mer enn antyder at "han ville det sikkert selv!"

"Kjerringskinn i 30-årene"?!??! Døh! Atte...!!!! Hallo?! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker muggen den ektemannen der ja. Litt pinlig at kona måtte ty til en 14-åring, og sikkert ikke noe bedre nå etter at saken nå er hovedsak i VG.

De har i alle fall mye å snakke om i den bygda de neste årene.

herregud -ja - det var nok ikke så smart - hun er nok litt enkel i hodet den dama der :) og jeg er helt på rene at hun må straffes.

Måtte de ikke det før - eller ble det bare ikke oppdaget?

Eller var man ikke offer på samme måte før som nå?

Man ble jo betegnet som voksen når man var konfirmert -reiste på sjøen og skulle klare seg sjøl....men sånn er det jo ikke lenger - nå er det ungdom til langt opp i 30-årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I min gjeng gjorde både guttene og jentene ganske utagerende seksuelle ting på den alderen.

Helt uten mål og mening.

Jeg var i allfall ganske kåt og helt "koffert" i hodet da jeg var 12-13 - så ikke kom med de der gammeldagse holdningen at jenter bare har rosenrøde forelskelser i den alderen.

Det er ikke sant!

Sånn var jeg også det - men ikke alle er det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo forlengst slått oss til ro meg at seksuelle overgrep kan forekomme selv om jenta ikke gjorde motstand eller sa nei. Selv om den unge (jenta eller gutten) blir seksuelt stimulert, så er det likefult et overgrep.

Det å ha seksuell omgang med en voksen person, kan skape store traumer, kanskje ennå mer dersom man ikke gjorde motstand eller faktisk nøt det.

Det er den voksne, uavhengig av om overgrepet var av "inntrengende" art eller ikke, som må ta ansvaret.

En 14 åring vet ofte sitt eget beste, og det er derfor vi har seksuell lavalder.

Jeg er helt enig med deg!

Det hjelper ikke hvor lysten personen selv er - lavalderen er stat der for å beskytte den som selv ikke er i stand til å fatte den riktige beslutningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I artikkelen står det jo at han ville det selv - men det er klart - det er jo "verstingene" jeg hører om :) - og ens egne sønner er selvsagt bare prydelige - hehe

Ja, men det er mange jenter som "vil det selv" også, dette forhindrer ikke at voksne menn blir dømt for å ha sex med 14-åringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I artikkelen står det jo at han ville det selv - men det er klart - det er jo "verstingene" jeg hører om :) - og ens egne sønner er selvsagt bare prydelige - hehe

Men hva hvis de hadde skrevet tilsvarende i en artikkel der den voksne var en mann og 14- åringen var jente?

Altså at hun ville det selv?

Ramaskrik!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kjerringskinn i 30-årene"?!??! Døh! Atte...!!!! Hallo?! ;o)

He-he, jeg er jo også i 30-årene da, men i forhold til gutter på 14-15, er vi "kjerringskinn"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo forlengst slått oss til ro meg at seksuelle overgrep kan forekomme selv om jenta ikke gjorde motstand eller sa nei. Selv om den unge (jenta eller gutten) blir seksuelt stimulert, så er det likefult et overgrep.

Det å ha seksuell omgang med en voksen person, kan skape store traumer, kanskje ennå mer dersom man ikke gjorde motstand eller faktisk nøt det.

Det er den voksne, uavhengig av om overgrepet var av "inntrengende" art eller ikke, som må ta ansvaret.

En 14 åring vet ofte sitt eget beste, og det er derfor vi har seksuell lavalder.

Nå mente du sikkert at 14-åringer (altså barn) IKKE vet sitt eget beste og at voksne derfor må fatte riktige beslutninger og ta ansvar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg!

Det hjelper ikke hvor lysten personen selv er - lavalderen er stat der for å beskytte den som selv ikke er i stand til å fatte den riktige beslutningen.

Det tror jeg vi alle er enig om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hva hvis de hadde skrevet tilsvarende i en artikkel der den voksne var en mann og 14- åringen var jente?

Altså at hun ville det selv?

Ramaskrik!!

Ja- de hadde sikkert ikke spurt henne engang -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er mange jenter som "vil det selv" også, dette forhindrer ikke at voksne menn blir dømt for å ha sex med 14-åringer!

Det er den over 16 som må ta ansvaret - uansett. Det er vi vel alle enige om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, tydelig at du ikke har gutter, Flisa! De fleste gutter i den alderen er ikke "bare kuk", men det er dem som blir lagt merke til!

Gutten min er 15, og han og kameratene hans er så uendelig mye mer!!

Dersom et gammalt kjerringskinn i 30-årene hadde "lurt" ham opp i noe han egentlig ikke ville være med på, selv om kroppen reagerer som den skal, skulle hun jammen meg blitt dradd med til politiet!

Synes det er helt utrolig mange i denne tråden som mer enn antyder at "han ville det sikkert selv!"

Er så enig med deg Pås.

Ein gut kan få like store psykiske problem etter å ha bli forført, som ei jente. Kroppen vil, men evna til å sette grense er ikkje der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Ikke nok med at gutten fikk alle 14-år gamle gutters drøm oppfylt, men han tjener faen meg 10000 kroner på det også.

Jeg tror ikke du vil klare å finne et eneste hankjønn som mener gutten har tatt skade av det her.

Kvinnene derimot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I artikkelen står det jo at han ville det selv - men det er klart - det er jo "verstingene" jeg hører om :) - og ens egne sønner er selvsagt bare prydelige - hehe

Jo, men vi skal være veldig forsiktige med å tillegge 'ville det selv' noen verdi når det gjelder saker av arten seksuelle overgrep.

Det er ikke få voldtektsutøvere og pedofile som bruker nøyaktige samme argument.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den over 16 som må ta ansvaret - uansett. Det er vi vel alle enige om.

Ja, det er vi enige om! Synes heller ikke at det er noe mer komisk at en gutt på 14 blir misbrukt av en voksen person, enn at en jente blir det!

Vi er vel enige i det og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vi enige om! Synes heller ikke at det er noe mer komisk at en gutt på 14 blir misbrukt av en voksen person, enn at en jente blir det!

Vi er vel enige i det og?

Er det noen som har sagt noe om komisk? *leter i tråden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...