Gjest chips elsker Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 ser at det har kommet en ny chips med 40% mindre fett. har det noen hensikt å spise den istedet for den vanlige? Spiser masser av chips, men er ikke så godt på innholdet og sånn. hvis det er forskjell vil jeg jo selvfølgelig heller spise den med fett. ser at kacl er nesten det samme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det er mindre fett. Hvis du slanker deg så bør du vel velge den =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det er mindre fett. Hvis du slanker deg så bør du vel velge den =) Jeg mener, du bør vel unngå chips sånn i det store og hele 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryane Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Baconcrisp inneholder ikke karbohydrater i det hele tatt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anom-67 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg mener, du bør vel unngå chips sånn i det store og hele Chips som er stekt i peanøttolje er mye bedre enn annen chips. Det er riktig type fett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Tror ikke det har mye for seg å spise lettsnacks. Det er uansett mye fett og kalorier, så man bør begrense seg. Velg det som smaker best og spis bittelitt mindre da vel 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.