Gå til innhold

Jeg har aldri-leken


Gjest Barbie

Anbefalte innlegg

Har dere hørt om den noen gang?

Vel, det går ut på at vi skal komme med forskjellige setninger, slik som: " jeg har aldri gjort det og det" etc. HAR du da gjort det, må du ta en slurk av vann eller hva det nå er for noe.

I dag hadde vi den leken, og en av deltagerne sa..." jeg har aldri hatt sex med noen i min familie"

JEG fikk sjokk. Jeg ble kvalm, og lurte fælt på om jeg måtte svare på det. Om jeg måtte ta glasset mitt opp og drikke. Jeg spurte stille og rolig en av deltagerne, som kjenner meg ut og inn, MÅ jeg drikke på den?

Nei, sa hun, det må du ikke, for det var ikke DU som hadde sex den gangen, det var HAN.

FY. Jeg kjenner det så godt nå..:-(

Det er som om alt er kommet opp igjen, i tilknytting til rettsaken og hele dritet.

ÆSJ.

Går det ikke an for menn å ha sex med noen som VIL ha sex med dem?

Hvorfor skal vi måtte bli voldtatt?

Hvorfor er det noen som hele tiden må den MAKTEN over unger, at de må voldta om og om igjen?

KAN ikke de som gjør dette tenke over hva de gjør?

Eller klarer de ikke å se hva de har gjort galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Barbie!

Hvem er du leker med da? Det var en uhyrlig ting å si, synes jeg. Æsj, tenk så mange som blir såret av et slikt utsagn. Fikk helt ståpels da jeg leste dette.

Hvordan er stemingen i huset nå som alt er over? Føler du at det begynner å roe seg litt?? Håper inderlig det!

Go'klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Barbie!

Hvem er du leker med da? Det var en uhyrlig ting å si, synes jeg. Æsj, tenk så mange som blir såret av et slikt utsagn. Fikk helt ståpels da jeg leste dette.

Hvordan er stemingen i huset nå som alt er over? Føler du at det begynner å roe seg litt?? Håper inderlig det!

Go'klem fra Grete :-)

Hei Dixi. Den ene av deltagerne er fra Polen, og kjente ikke til dette, og hun mente det sikkert ikke sånn, men fy som det smalt.

Jo, vi tar det med ro, selv om jeg føler at ting vel aldri kommer til å bli normale igjen. Det er vondt, uansett hvordan det har gått. For selv om jeg og flere med meg mener at det som er gjort er SÅ vondt, og han som har gjort det ikke føler noe som helst samvittighetsnag overfor ungene, så er det likevel vondt. Jeg synes synd på alle de som er involvert, og vet at overgriper og hans familie har det vondt. Ja, familien i allefall.

Jeg syns ikke det har vært noe morsomt dette her, og det ER ikke morsomt. Jeg skulle ønske jeg kunne ha sluppet, men ungene trenger å bli beskyttet. INGEN kan beskytte barn fra overgripere, hvis de får lov å gå løs.

Skjønner du hva jeg mener?

Uff, jeg er visst ikke i særlig humør heller nå. Har så vondt i ryggen, og klarer knapt nok å gå. Men DET skal vi takle, bare resten av familien har det bra, for det er DET som er det viktigste.

Vi KLARTE det. Og vi står sammen.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dixi. Den ene av deltagerne er fra Polen, og kjente ikke til dette, og hun mente det sikkert ikke sånn, men fy som det smalt.

Jo, vi tar det med ro, selv om jeg føler at ting vel aldri kommer til å bli normale igjen. Det er vondt, uansett hvordan det har gått. For selv om jeg og flere med meg mener at det som er gjort er SÅ vondt, og han som har gjort det ikke føler noe som helst samvittighetsnag overfor ungene, så er det likevel vondt. Jeg synes synd på alle de som er involvert, og vet at overgriper og hans familie har det vondt. Ja, familien i allefall.

Jeg syns ikke det har vært noe morsomt dette her, og det ER ikke morsomt. Jeg skulle ønske jeg kunne ha sluppet, men ungene trenger å bli beskyttet. INGEN kan beskytte barn fra overgripere, hvis de får lov å gå løs.

Skjønner du hva jeg mener?

Uff, jeg er visst ikke i særlig humør heller nå. Har så vondt i ryggen, og klarer knapt nok å gå. Men DET skal vi takle, bare resten av familien har det bra, for det er DET som er det viktigste.

Vi KLARTE det. Og vi står sammen.

Klem

Barbie!

Morsomt nei??? Det er vel ikke rette ordet. Du har vel heller vært en tur i helvete vil jeg tro. Men det som er så fabelaktig, er at dere fremdeles er oppegående! Det skal du kjenne litt på, at dere KLARTE det dere gjorde! Akkurat nå føles det nok ikke som om hverdagen kan bli normal igjen. Men sakte men sikkert vil den gjøre det. Tid er et tøyelig begrep, men om et stykke tid vil du klare å se tilbake på dette og være stolt av det du gjorde da, samtidig som du vil se at ting har blitt mye bedre! Bare vent og se!

Du har veldig rett i at barna trenger å bli beskyttet, og at ingen kan beskytte barn fra overgripere hvis de ikke blir stoppet. Bra sagt!

Nattaklem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UFF, KJENNER MEG IGJEN... OPPLEVD DET SAMME CA MED VENNER, HELE TIDEN PÅ FESTER, DE PRATER PM SEX, OG OM RAR SEX, OG HINTER TIL MEG, ELLER SPØRR HVA JEG MENER.. KVALM SPYYY...

ooooppss sorry med stor skrivfa

jeg føler med deg, om jeg kan føle noe dqa... tenker på deg og barna, ber for dere

finn trøst i gud kjære...

klemmer med trøst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...