rogbo Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Det er noe galt med begge lillefingrene mine. De klikker når jeg skal bøye de, noe som resulterer i at de enten er strake eller bøyde. Dette er et stort problem for meg, siden jeg er gitarist. Det hindrer meg noe enormt i å bli rask og presis. Jeg har alltid hatt dette problemet men er nå interessert i endelig å få gjort noe med dette. I 2004 var jeg på røntgen for å finne ut litt mer. Jeg tok to bilder av hver hånd - hvor på det ene bildet hadde jeg hånden på siden med lillefingeren bøyd. På det andre bildet la jeg simpelthen flathånden på bordet, strake fingre. Legen som tok bildene kunne etterpå opplyse meg med at den ene lillefingeren var nesten helt ute av ledd på bildet hvor jeg bøyde den. Kan opplyse om at mine to problematiske lillefingre også er bøyd innover mot nærmeste finger. Dette ligger i familien har jeg fått vite. Jeg vil gjerne vite om det er mulig å gjøre noe med dette. Hvis det er en mulighet - hva er da behandlingsmetoden? Hva er navnet på denne typen tilstand, og hva er årsaken? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.