meira Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Fikk en mail om at jeg hadde vunnet i et lotteri jeg aldri har vært i kontakt med.Men jeg måtte gi opp kortnummeret mitt for og få gevinsten. 1 pille, vil fjerne tre kilo på et knips, 2 piller-6 kilo.tenk hvis det det virkelig var så enkelt...Sjekk denne http://www.prolarin.com.En sak for forbrukerrådet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meira Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Hm, mulig dette ble litt uklart, men fikk mail fra dette pillefirmaet om at jeg hadde vunnet i deres lotteri, som jeg aldri har vært i kontakt med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Ikke oppgi noen informasjon! Det er nok lureri. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Dette er etterhvert blitt en helt vanlig form for lureri, og du bør slette alt slikt uten en gang å åpne det. Eventuelt videresend det til forbrukerrådet som en klage. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meira Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Dette er etterhvert blitt en helt vanlig form for lureri, og du bør slette alt slikt uten en gang å åpne det. Eventuelt videresend det til forbrukerrådet som en klage. Det finnes folk som går på slikt, og oppgir både kortnr og betaler tusenvis av kroner for og finne en rask måte og gå ned i vekt på.Slikt burde vært straffbart. Hadde pillen virket, ville man vel strøket med av bivirkningene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det er ca 5000 andre som også har vunnet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Folk som går på den slags burde umyndiggjøres. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryane Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hvorfor skal man oppgi kortnummeret hvis man har vunnet noe da? KLART DETTE ER LURERI! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.