Gå til innhold

Hardt bakfra?


aquamann

Anbefalte innlegg

Min samboer og jeg har et par tema som vi aldri blir helt enige om, prøver derfor her for å få deres meninger.

1. Min samboer påstår at det ikke finnes mange damer som liker det hardt bakfra, dvs slik at man hører kroppene klasker mot hverandre, fordi det er dyrisk og ikke opphissende. Jeg mener selv at det ikke stemmer og at faktisk mange damer synes dette er opphissende.

NB! vi snakker om en kjappis her, ikke 45 min.!

2. Når jeg kommer øker jeg ofte takten og på en måte "klamrer" meg fast i henne, dette gjør jeg helt ubevisst. Hun synes ikke dette er noe særlig og vil gjerne at jeg skal være som andre menn (hun har hatt tidligere) og komme mere "behersket" og helst samtidig med henne hver gang. Er jeg unormal? og er det normalt å komme samtidig hver gang? Jeg mener nei, hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    7

  • Prozak

    7

  • ShitDiddelyDo

    6

  • favn

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest mummikusine

Dette må da være et tulleinnlegg? Eller hva slags dame har du kommet borti?

Selvsagt liker vi det hardt bakfra, dyrisk rå vill hemningsløs sex er jo topp. Og romantisk øm kjærlig sex er også bra. Alt til sin tid og variasjon, variasjon variasjon.

Selvsagt er det vondt da om han har for langt utstyr, men det var jo ikke problemet her.

Å virkelig merke han kommer er også bra. Behersket og uten at en merker det er jo tamt og veldig kjedelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mummikusine

Og til det å komme sammen. Nei det er vel neppe noe å strebe etter, men det blir ofte slik at når den ene kommer, og den andre merker det er underveis, så blir man så kåt at man kommer selv også, og da altså sammen.

Men slik hun mener sex bør være er det vel neppe noen som greier å komme i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, opphissende er nå en definisjonssak. Jeg vil mene at hard/rå sex som beskrevet er mer dyrisk enn opphissende.

Har enda til gjengjeld å ha sex hvor begge kommer samtidig, synes derimot det er ingenting som er mer tilfredsstillende enn at han kommer noe ubehersket. (finnes såklart en grense, men som du forklarte er jeg helt for.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må da være et tulleinnlegg? Eller hva slags dame har du kommet borti?

Selvsagt liker vi det hardt bakfra, dyrisk rå vill hemningsløs sex er jo topp. Og romantisk øm kjærlig sex er også bra. Alt til sin tid og variasjon, variasjon variasjon.

Selvsagt er det vondt da om han har for langt utstyr, men det var jo ikke problemet her.

Å virkelig merke han kommer er også bra. Behersket og uten at en merker det er jo tamt og veldig kjedelig...

Vel, min kone vil ha det knallhardt bakfra - altså en stående kjappis. Deilig for begge det. Og da er det jo skikkelig KLASK, KLASK..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Jeg elsker å bli tatt hardt bakfra, og gjerne så det klasker og røsker litt.. Men ikke alltid eller hele tida da..

For oss hører det til skjeldenhetne at vi kommer samtidig. Somrelgel så får jeg mitt først, så han kan dunke løs alt han orker for å komme etterpå...

Men noenganger så timer han det slik at vi kommer samtidig.

Du er overhodet ikke unormal. Det virker som om jenta di er hemmet seksuelt, og ikke liker når det blir dyrisk og litt vilt. Jeg blir glad av å kjenne at samboeren gir seg hen og klamerer seg til meg når han kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bertinemor

Jeg har ikke noe i mot det i hvert fall.. Klaskende sex med uhemmet orgasme ser jeg ingenting galt i :)

Men det er klart at mennesker er forskjellige. Selv om det er kjipt, så bør du nok innrette deg med at hun ikke liker det. Det er sikkert ting du ikke liker, og setter pris på at hun ikke gjør. Hvis du prøver å innrette deg etter det hun liker, så kanskje hun blir desto mer opphisset (eller finner ut at hun syntes dine uhemmede orgasmer var ganske opphissende allikevel).

Dessuten kan det jo hende at hun mener at jenter ikke liker BARE hard, klaskende sex. Man må jo variere litt. Enten det, eller man kan begynne mykt og fint og avslutte litt røft. Nå vet jo ikke jeg hva slags sex dere har, men hadde kjæresten min kun villet ha hard sex, så ville jeg nok reagert. Prøv å vær litt myk nå fremover, så kanskje hun begynne å savne det litt røffe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med hardt bakfra kan sikkert diskuteres. Enkelte jenter får da skambanka livmoren sin dersom gutten har noe å by på, og ikke alle liker dette.

Det er nok ganske individuelt, selv om min erfaring er at de fleste, dog ikke alle, liker å få banka livmoren sin litt.

Det jeg derimot reagerer på er at hun åpenbart ikke liker at du går litt ut av deg selv når du kommer. Det er da faen så normalt at vi gjør det, og tvert imot er min erfaring at jentene liker at vi har det så godt at vi mister munn og mæle og kontrollen idet vi kommer.

Nøyaktig som vi ofte trives med at jentene rabler litt i det de kommer.

Synes dama di høres meget spesiell ut, og muligens kontrollsyk.

Jeg ville også reagert kraftig på et kvinnfolk som ville jeg skulle være mer lik hennes tidligere sexpartnere.

Egentlig høres hun ut som en bitch!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri skjønt hvorfor det å "komme samtidig" skal være noe som er ekstra fint!

Tvert imot foretrekker jeg at jeg er "sikret" min big-O's først, og så kan jeg nyte synet av hans eget big-O. *S*

Men kanskje problemet for henne er at du kommer for tidlig, altså før hun har rukket å komme??

Jeg er enig med SDD at hun ikke burde komme med sammenligninger med andre menn til din disfavør. Uff.

Når det gjelder hva jenter liker og ikke liker, så må hun ikke tro at "alle" er som henne. Men når det gjelder dere to så er det jo egentlig revnende likegyldig hva andre måtte like, så lenge hun ikke liker å bli tatt hardt bakfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - jeg kan like det hardt bakfra.

Ja - jeg _elsker_ det når han kommer ubehersket, når han er så tent at han ikke klarer å holde igjen lenger og bare lar det stå til! Det er HERLIG!

Det er verken normalt eller unormalt at man kommer samtidig, jeg tror ikke jeg har opplevd det. De menn jeg har vært i seng med (med et par unntak) har alle hjulpet meg til orgasme (hvordan skal jeg si det da?!) først og så har jeg hjulpet dem etterpå. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun sammenligner deg med tidligere elskere er jo et skikkelig turn off da. Da tror jeg jeg hadde mistet lysten!

Og jeg syns det er kjempesjarmerende når kjæresten min mister helt kontrollen i det det går for ham, det tyder jo på at han har det deilig. Det er deilig å komme samtidig, men det er absolutt ikke et must, det kommer jo helt an på situasjonen. Tror det er viktig å ikke falle inn i et fast mønster når det gjelder sex, da blir det fort kjedelig, som jeg sa i sted...: Variasjon er viktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mummikusine

Ja - jeg kan like det hardt bakfra.

Ja - jeg _elsker_ det når han kommer ubehersket, når han er så tent at han ikke klarer å holde igjen lenger og bare lar det stå til! Det er HERLIG!

Det er verken normalt eller unormalt at man kommer samtidig, jeg tror ikke jeg har opplevd det. De menn jeg har vært i seng med (med et par unntak) har alle hjulpet meg til orgasme (hvordan skal jeg si det da?!) først og så har jeg hjulpet dem etterpå. :o)

Jøss, aldri vært sånn at dere har kommet sammen? Det hørtes da nesten rart ut. Eller er det sånn at når du får så får ikke han? Må du ha spesiell behandling liksom?

Hørtes veldig teknisk og etappe ut, nå får du og så jeg etterpå. Sex er liksom sammen føler jeg.

Og som sagt så blir man gjerne så kåt av at den andre kommer at man kommer selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, aldri vært sånn at dere har kommet sammen? Det hørtes da nesten rart ut. Eller er det sånn at når du får så får ikke han? Må du ha spesiell behandling liksom?

Hørtes veldig teknisk og etappe ut, nå får du og så jeg etterpå. Sex er liksom sammen føler jeg.

Og som sagt så blir man gjerne så kåt av at den andre kommer at man kommer selv.

Kan ikke akkurat si at jeg har tenkt så mye over det. :o) Men den stoooore fellesorgasmen som man leser om kan jeg ikke si at jeg har opplevd nei.

Egentlig er det like greit for jeg synes det er så vanvittig deilig å oppleve hans orgasme både i lyder, bevegelser og ansiktsuttrykk og om jeg selv kommer samtidig så går i alle fall jeg glipp av det... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mummikusine

Kan ikke akkurat si at jeg har tenkt så mye over det. :o) Men den stoooore fellesorgasmen som man leser om kan jeg ikke si at jeg har opplevd nei.

Egentlig er det like greit for jeg synes det er så vanvittig deilig å oppleve hans orgasme både i lyder, bevegelser og ansiktsuttrykk og om jeg selv kommer samtidig så går i alle fall jeg glipp av det... :o)

Joda, delvis enig, jeg higer ikke etter felles jeg heller, men det skjer ofte hos oss, og det forsterker litt ens egen, på en måte. Det er jo opphissende når man merker den andre kommer.

For oss er det vel ofte slik at han ikke greier å holde igjen når jeg kommer, så da blir det sånn.

Kommer han først, noe som er sjelden, han har bra kontroll, så blir det ikke noe på meg. Mister liksom tenninga når han er ferdig. Ikke noe kult å få når han er ferdig liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer liker det i hvert fall meget godt, og det er ofte hun som tar initiativet til det.

Tror ikke det spiller så stor rolle for henne om det går for henne da - men kanskje heller tvert om? Hun "får sitt" lettere på andre måter/stillinger - og likevel er "hardt bakfra" helt klart en av hennes favoritter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mummikusine

Min samboer liker det i hvert fall meget godt, og det er ofte hun som tar initiativet til det.

Tror ikke det spiller så stor rolle for henne om det går for henne da - men kanskje heller tvert om? Hun "får sitt" lettere på andre måter/stillinger - og likevel er "hardt bakfra" helt klart en av hennes favoritter.

Kanskje fordi du også liker det?

For meg er en av mine favoritter en stilling som ikke gir meg så mye rent fysisk, men samboer elsker den og jeg blir så tent av å se hvor mye han koser seg i akkurat den. Det betyr også mye hvor mye den andre nyter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi du også liker det?

For meg er en av mine favoritter en stilling som ikke gir meg så mye rent fysisk, men samboer elsker den og jeg blir så tent av å se hvor mye han koser seg i akkurat den. Det betyr også mye hvor mye den andre nyter.

Jeg tror ikke det er derfor, fordi det er flere andre stillinger som jeg liker like bra eller bedre - og der hun også kan se meg bedre.

Men jeg vet at hun liker veldig godt å merke at jeg har det godt - og visa versa:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, delvis enig, jeg higer ikke etter felles jeg heller, men det skjer ofte hos oss, og det forsterker litt ens egen, på en måte. Det er jo opphissende når man merker den andre kommer.

For oss er det vel ofte slik at han ikke greier å holde igjen når jeg kommer, så da blir det sånn.

Kommer han først, noe som er sjelden, han har bra kontroll, så blir det ikke noe på meg. Mister liksom tenninga når han er ferdig. Ikke noe kult å få når han er ferdig liksom.

Du får bare be ham kjøre på selv om det har gått for ham. Selv blir jeg så kåt da at jeg er nummeret før å kunne komme igjen. Spesielt når hun kommer.

Det er lite som tenner meg mer enn ei jentes åpenbare trivsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er derfor, fordi det er flere andre stillinger som jeg liker like bra eller bedre - og der hun også kan se meg bedre.

Men jeg vet at hun liker veldig godt å merke at jeg har det godt - og visa versa:-)

Jeg så faktisk et program om akkurat dette på Discovery! ;-)

Det ble vist til en undersøkelse hvor man hadde fått en del par til å ha sex i ulike stillinger.

Under akten hadde de diverse "utstyr" montert på kroppen, for å måle puls, muskelsammentrekninger etc. Dette skulle gi "det objektive" svaret på hvor "bra" stillingene er.

I tillegg ble personene spurt om deres personlige oppfatning av stillingene.

Resultatet var at det var større variasjon blandt damene på hvilken stilling som "objektivt sett" var best egnet til å oppnå orgasme, mens for menn var det svært liten forskjell mellom de ulike stillingene.

Men parenes, og kjønnenes, egen mening om stilloingene hang ikke nødvendigvis sammen med det "objektive" resultatet.

Blant annet var misjonær en som ikke scoret helt på topp blant damene basert på måleinstrumentene, men denne stillingen fikk veldig høy score fra både kvinner og menn når det gjaldt deres personlige oppfatning.

Og man antok at årsaken til dette var at dette var kjærestepar, ikke bare "sex-venner", og at misjonær ga gode muligheter til å se hverandre og stryke på hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...