Gå til innhold

Hardt bakfra?


aquamann

Anbefalte innlegg

Gjest mummikusine

Du får bare be ham kjøre på selv om det har gått for ham. Selv blir jeg så kåt da at jeg er nummeret før å kunne komme igjen. Spesielt når hun kommer.

Det er lite som tenner meg mer enn ei jentes åpenbare trivsel.

Han gjør jo nettopp det, vil liksom ikke gi seg før jeg også kommer. Så da må jeg be ham stoppe. Ikke noe stas da synes jeg. Liker ikke å bare få jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    7

  • Prozak

    7

  • ShitDiddelyDo

    6

  • favn

    5

Mest aktive i denne tråden

Han gjør jo nettopp det, vil liksom ikke gi seg før jeg også kommer. Så da må jeg be ham stoppe. Ikke noe stas da synes jeg. Liker ikke å bare få jeg.

Nå vet jeg jo ikke med mannen din, men det er jo ikke snakk om bare å få. Fyren ligger der med en knallhard ereksjon, kåt og jævlig, og får like mye som han gir.

Det gjelder i hvert fall meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så faktisk et program om akkurat dette på Discovery! ;-)

Det ble vist til en undersøkelse hvor man hadde fått en del par til å ha sex i ulike stillinger.

Under akten hadde de diverse "utstyr" montert på kroppen, for å måle puls, muskelsammentrekninger etc. Dette skulle gi "det objektive" svaret på hvor "bra" stillingene er.

I tillegg ble personene spurt om deres personlige oppfatning av stillingene.

Resultatet var at det var større variasjon blandt damene på hvilken stilling som "objektivt sett" var best egnet til å oppnå orgasme, mens for menn var det svært liten forskjell mellom de ulike stillingene.

Men parenes, og kjønnenes, egen mening om stilloingene hang ikke nødvendigvis sammen med det "objektive" resultatet.

Blant annet var misjonær en som ikke scoret helt på topp blant damene basert på måleinstrumentene, men denne stillingen fikk veldig høy score fra både kvinner og menn når det gjaldt deres personlige oppfatning.

Og man antok at årsaken til dette var at dette var kjærestepar, ikke bare "sex-venner", og at misjonær ga gode muligheter til å se hverandre og stryke på hverandre.

Høres jo ganske logisk ut.

En av mine klare favoritter er når jeg ligger på rygg og kjæresten rir meg.

Både fordi det er veldig godt for oss begge, og fordi jeg kan se hvor godt hun nyter det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mummikusine

Nå vet jeg jo ikke med mannen din, men det er jo ikke snakk om bare å få. Fyren ligger der med en knallhard ereksjon, kåt og jævlig, og får like mye som han gir.

Det gjelder i hvert fall meg.

Det er jo liksom det med at han ikke direkte har noen knallhard ereksjon lenger da, etter at han er fornøyd.

Hadde han hatt det så flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humregåsegg

Nå vet jeg jo ikke med mannen din, men det er jo ikke snakk om bare å få. Fyren ligger der med en knallhard ereksjon, kåt og jævlig, og får like mye som han gir.

Det gjelder i hvert fall meg.

Men får du noe for tiden da?

Muahahahaha.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men får du noe for tiden da?

Muahahahaha.... :-)

Det er bare fordi jeg har blitt bortskjemt med kvalitet og derfor ikke tar det som byr seg.

I hvert fall ikke før jeg blir desperat, noe jeg ikke er, ei heller har som vane å bli.

Hvis jeg absolutt ville skulle jeg ordnet meg i kveld. Lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo liksom det med at han ikke direkte har noen knallhard ereksjon lenger da, etter at han er fornøyd.

Hadde han hatt det så flott.

Jeg tror likevel du er problemet her. Dersom han f.eks. vil gi deg en orgasme med munnen eller fingre etter at han har fått sitt, vil det overraske meg om han anser det som et tiltak.

Dessuten: Innen han er ferdig er han sikkert kåt og klar for ny dyst igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mummikusine

Jeg tror likevel du er problemet her. Dersom han f.eks. vil gi deg en orgasme med munnen eller fingre etter at han har fått sitt, vil det overraske meg om han anser det som et tiltak.

Dessuten: Innen han er ferdig er han sikkert kåt og klar for ny dyst igjen. :)

Hvem har sagt det er noe problem?

Jeg bare er ikke kåt når han er ferdig. Enkelt og greit. Å skulle da ligge å bli slikket ville ikke gitt meg særlig mye, har prøvd skjønner du.

My bedre da å ta en runde til om litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har sagt det er noe problem?

Jeg bare er ikke kåt når han er ferdig. Enkelt og greit. Å skulle da ligge å bli slikket ville ikke gitt meg særlig mye, har prøvd skjønner du.

My bedre da å ta en runde til om litt.

Ah, leste det som om du syntes det var kjipt.

Sikkert jeg som var litt rask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mummikusine

Ah, leste det som om du syntes det var kjipt.

Sikkert jeg som var litt rask.

Ja, altså litt kjipt å ikke rekke å komme før han kommer, men ikke så kjipt at jeg synes det må rettes på etterpå nei;)

Å bare ligge å skulle bli slikket uten selv å ha noe i munnen, er jo nesten kjedelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest konekrone

Hva andre liker eller ikke liker bør være revnende likegyldig for dere, det er hva dere to liker som teller. Hvis hun ikke liker å bli tatt bakfra så det klasker, så spiller det ingen rolle om 99,99 % av alle andre damer liker det. Det samme gjelder om du er "normal" eller ikke (for meg høres du helt normal ut).

Før likte jeg ikke å bli tatt bakfra, det hadde med en dårlig opplevelse å gjøre, og at jeg følte jeg kunne være "hvem som helst" og jeg forbandt det faktisk med knulling hos dyr. Nå liker jeg det kjempegodt, det er nok fordi jeg vet jeg ikke er hvem-som-helst for ham (noe jeg nok faktisk var for min forrige kjæreste). Jeg har blitt vant til stillingen og kan komme når vi gjør det. Men det må ikke være så hardt at det gjør vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, når skal folk lære seg å bruke normalitetsbegrepet der det hører hjemme?

Det skal godt gjøres at noe dere foretar dere i senga, kan karakteriseres som unormalt.

Det er kjekt med variasjon, det tror jeg de fleste synes.

Som kvinne ligger man, som vanlig, et hestehode foran ved å kunne time orgasmen slik at den synkroniserer mannens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, altså litt kjipt å ikke rekke å komme før han kommer, men ikke så kjipt at jeg synes det må rettes på etterpå nei;)

Å bare ligge å skulle bli slikket uten selv å ha noe i munnen, er jo nesten kjedelig...

Det kan jo tenkes at han ville la seg overtale til en 69, Jeg kjenner i hvert fall noen som ville...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, delvis enig, jeg higer ikke etter felles jeg heller, men det skjer ofte hos oss, og det forsterker litt ens egen, på en måte. Det er jo opphissende når man merker den andre kommer.

For oss er det vel ofte slik at han ikke greier å holde igjen når jeg kommer, så da blir det sånn.

Kommer han først, noe som er sjelden, han har bra kontroll, så blir det ikke noe på meg. Mister liksom tenninga når han er ferdig. Ikke noe kult å få når han er ferdig liksom.

Jeg kommer som regel først ja. :o) Men jeg kan komme flere ganger på kort tid - det gjør ikke han, så det blir ofte flere på meg. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo ganske logisk ut.

En av mine klare favoritter er når jeg ligger på rygg og kjæresten rir meg.

Både fordi det er veldig godt for oss begge, og fordi jeg kan se hvor godt hun nyter det:-)

*Hehe* Det deiligste synet jeg vet er når jeg rir kjæresten til orgasme... :o) Det ansiktet hans da - det er ubetalelig vidunderlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, når skal folk lære seg å bruke normalitetsbegrepet der det hører hjemme?

Det skal godt gjøres at noe dere foretar dere i senga, kan karakteriseres som unormalt.

Det er kjekt med variasjon, det tror jeg de fleste synes.

Som kvinne ligger man, som vanlig, et hestehode foran ved å kunne time orgasmen slik at den synkroniserer mannens.

"Som kvinne ligger man, som vanlig, et hestehode foran ved å kunne time orgasmen slik at den synkroniserer mannens."

Heh?

"................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hehe* Det deiligste synet jeg vet er når jeg rir kjæresten til orgasme... :o) Det ansiktet hans da - det er ubetalelig vidunderlig!

Helt klart enig :o)

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Som kvinne ligger man, som vanlig, et hestehode foran ved å kunne time orgasmen slik at den synkroniserer mannens."

Heh?

"................................"

Jaaa.... var alt uklart, eller deler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, aldri vært sånn at dere har kommet sammen? Det hørtes da nesten rart ut. Eller er det sånn at når du får så får ikke han? Må du ha spesiell behandling liksom?

Hørtes veldig teknisk og etappe ut, nå får du og så jeg etterpå. Sex er liksom sammen føler jeg.

Og som sagt så blir man gjerne så kåt av at den andre kommer at man kommer selv.

*Det har ingen betydning om en får orgasme samtidig.*

*Det viktigste er at en har det godt sammen og kan nyte hverandres orgasmer.*

Kjærsten og jeg får ofte orgasme samtidig, men noen ganger holder jeg igjen.

Det fordi jeg kjenner den varme deilige spruten bedre da...mmm.

Og kan følge med 100% i hans orgasme.

Når jeg kommer samtidig som han, klarer jeg ikke helt å følge med på hva som sjer rundt han.

Synes det er så deilig å følge med på han..mm..

selv har jeg flere orgasmer under et samleie, så for meg gjør det ikke noe å holde igjen, for å nyte han når han kommer..

dette ble rot, men du forstår vel hva jeg mener :o)

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa.... var alt uklart, eller deler?

Det strider bare mot alt som sies og all erfaring. Iom. at såpass mange kvinner har vansker med å i det hele tatt oppnå orgasme, så er vel det vanskelig å forene med å kunne bestemme når orgasmen skal komme?

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...