Gå til innhold

Hardt bakfra?


aquamann

Anbefalte innlegg

Gjest Bertinemor

"Klaskende sex" *lol så høyt at sikkert hele nabolaget hører det!*

dæven, hvis kjæresten min hadde sagt det til meg; "åh, jeg har så lyst på klaskesex at det er rett før jeg river av deg klærne"...ehh, nei?

Hehe.. tror jeg hadde ledd dersom han jeg er sammen med sa det til meg også:) Kanskje litt rar måte å skrive på, men det er nå sant! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    7

  • Prozak

    7

  • ShitDiddelyDo

    6

  • favn

    5

Mest aktive i denne tråden

Hardt bakefra er jo det beste! ;)

Hun tar nok feil når hun sier at de fleste kvinner ikke liker det.. Tror de fleste gjør det..

De som ikke synes det er vondt i vertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. tror jeg hadde ledd dersom han jeg er sammen med sa det til meg også:) Kanskje litt rar måte å skrive på, men det er nå sant! :)

huff, ja, det er sant, men jeg må innrømme at jeg blir litt flau når jeg tenker på det *tjihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillaulla

Jeg elsker å bli tatt både bakfra og på andre måter,men kommer bare når jeg blir slikket og gjerne enda heftigere om jeg får noen fingre oppi samtidig. Det syns jeg er helt fantastisk! Noen som er enig med meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertinemor

Har lest igjennom innleggene nå,og jeg lurer..er alle kvinnene/jentene her av de 30% som alle får the big-O ved samleie,uten annen stimulanse?

Jeg vet at jeg er en av dem i hvert fall.. og jeg er ikke så lite glad for det :-) selv om jeg vil tro at det ikke ville ha vært noe stort problem om jeg var en av de resterende 70 prosentene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig ikke.

Det var heller noe med bildet foran-og-bak, samt et hoverende øyeblikk av hvem som :egentlig: er noe :)

Tror ikke jeg skal forsøke å "tolke" det der :-)

"......................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Så lenge han ikke er uhyre godt utstyrt.. det er au-au.

Au-au-digg.. på en måte:)

Hehe ja vet du hva, veldig bra forklart for det er faktisk akkurat sånn det er ...au au digg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest igjennom innleggene nå,og jeg lurer..er alle kvinnene/jentene her av de 30% som alle får the big-O ved samleie,uten annen stimulanse?

Nope jeg er ikke en av dem! Men hard sex kan være digg for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det egentlig noe å si for sexen deres, hva "alle andre" måtte mene?

Hvis hun ikke liker å bli tatt hardt bakfra, bør dere finne en annen løsning. Det kan faktisk være vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke så fryktelig mye om hva andre damer liker, men vet at mange av mine venninner (meg sjøl inkludert) liker at mannen er sjefen og tar dama litt hardt. Jeg får sjelden orgasme av å bli tatt bakfra men det er utrolig opphissende når typen min tar tak i nakkehåret mitt mens han tar meg bakfra. Dyrisk og deilig!

Jeg missliker at mannen behersker seg når han kommer. Jeg syns det er et kompliment at jeg er så deilig å ha sex med at han ikke klarer å beherske seg. Det er sjølsagt deilig når vi kommer samtidig, men det er slett ikke nødvendig hver gang!

Jeg tror nok at dama di tar feil om hva som er mest vanlig, men om hun ikke liker å bli tatt hardt bakfra må det respekteres. Hvis du er avhengig av litt røffere sex må du nok finne en annen sexpartner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det strider bare mot alt som sies og all erfaring. Iom. at såpass mange kvinner har vansker med å i det hele tatt oppnå orgasme, så er vel det vanskelig å forene med å kunne bestemme når orgasmen skal komme?

"...................................."

Tror nok du har helt rett i det ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du er unormal? tror heller det er hun som ikke synes det er noe særlig å slippe kontrollen. det stemmer ikke at damer ikke liker det:) men det kan jo fort bli vondt da....helt greit hvis hun ikke liker det, men synes det er tåpelig av henne å kreve kjedelig samleie og kontrollerte avslutninger. gjeeeeeeeeesp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mummikusine

"Selvsagt liker vi det hardt bakfra, dyrisk rå vill hemningsløs sex er jo topp"

Nå kan ikke én snakke som for "vi", da. Det finnes faktisk de som er veldige følsomme for å få banket livmorstappen, og da er det neppe digg.

"...................................."

Som sagt, ikke noe problem om han ikke har for langt utstyr. Langt utstyr er ikke ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mummikusine

Det er rarere at par kommer sammen enn at de ikke gjør det, spesielt siden kun 30% av kvinnnen eller noe sånt, får orgasme ved samleie.

Jeg tilhører de som ikke får det, og synes ikke jeg lider noen nød av den grunn.

De 30% er vel regnet utfra samleie alene. Jeg kommer heller ikke bare ved det. Men når vi har samleie koser han jo med meg, klitoris og pupper, mens vi har samleie altså, og da kommer man jo selvsagt. For meg er det da å komme under samleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kalendria

De 30% er vel regnet utfra samleie alene. Jeg kommer heller ikke bare ved det. Men når vi har samleie koser han jo med meg, klitoris og pupper, mens vi har samleie altså, og da kommer man jo selvsagt. For meg er det da å komme under samleie.

Ok, da definerer vi det bare forskjellig, men du har jo for så vidt rett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...