Gå til innhold

Hardt bakfra?


aquamann

Anbefalte innlegg

Dette må da være et tulleinnlegg? Eller hva slags dame har du kommet borti?

Selvsagt liker vi det hardt bakfra, dyrisk rå vill hemningsløs sex er jo topp. Og romantisk øm kjærlig sex er også bra. Alt til sin tid og variasjon, variasjon variasjon.

Selvsagt er det vondt da om han har for langt utstyr, men det var jo ikke problemet her.

Å virkelig merke han kommer er også bra. Behersket og uten at en merker det er jo tamt og veldig kjedelig...

"Selvsagt liker vi det hardt bakfra, dyrisk rå vill hemningsløs sex er jo topp"

Nå kan ikke én snakke som for "vi", da. Det finnes faktisk de som er veldige følsomme for å få banket livmorstappen, og da er det neppe digg.

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    7

  • Prozak

    7

  • ShitDiddelyDo

    6

  • favn

    5

Mest aktive i denne tråden

Heh. En partner som hadde prestert å komme med krav om at jeg skulle være mer lik hennes tidligere partneere hadde mest sannsynlig opplevd at jeg hadde trukket meg ut og bedt vedkommende høflig om å forlate området. Samtidig som jeg hadde trykket på knappen som åpnet porten til hundegården og slapp ut de sultne dobbermennene.

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det strider bare mot alt som sies og all erfaring. Iom. at såpass mange kvinner har vansker med å i det hele tatt oppnå orgasme, så er vel det vanskelig å forene med å kunne bestemme når orgasmen skal komme?

"...................................."

Nei.

Nå snakker jeg selvsagt ikke på vegne av :alle: kvinner selv om jeg brukte begrepet 'kvinner'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Nå snakker jeg selvsagt ikke på vegne av :alle: kvinner selv om jeg brukte begrepet 'kvinner'.

Oki. Jeg bare lurte på bruken av "å ligge et hestehode foran". Kan ikke si jeg har møtt mange kvinner som hadde en slik kontroll over orgasmen, selv om det muligens kan ha vært noen.

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki. Jeg bare lurte på bruken av "å ligge et hestehode foran". Kan ikke si jeg har møtt mange kvinner som hadde en slik kontroll over orgasmen, selv om det muligens kan ha vært noen.

"...................................."

Hestehodet foran var en spøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solemaniya

Det er forskjellig hva jeg liker, og jeg synes det er vanskelig når en ny partner spør meg første gang hva jeg liker. Det kommer anpå hvordan vi matcher. Å bli tatt hardt bakfra av ham jeg er sammen med nå er bare himmelsk. Det er dyrisk og opphissende. Liker det dyriske i det. Får ikke nødvendigvis orgasme da, men nå får jeg ofte mange orgasmer på rad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Som kvinne ligger man, som vanlig, et hestehode foran ved å kunne time orgasmen slik at den synkroniserer mannens."

Heh?

"................................"

Jeg har ikke sjangs til å holde igjen min orgasme i alle fall! :o)

Da er faktisk min erfaring at menn har mye mer kontroll på akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kanskje et annet slags hode du egentlig mente, da? :-)

"...................................."

Egentlig ikke.

Det var heller noe med bildet foran-og-bak, samt et hoverende øyeblikk av hvem som :egentlig: er noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke signatur

Jeg har ikke sjangs til å holde igjen min orgasme i alle fall! :o)

Da er faktisk min erfaring at menn har mye mer kontroll på akkurat det.

Dumt når det nesten starter/starter og stopper opp igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt når det nesten starter/starter og stopper opp igjen....

Jeg har prøvd for meg selv å holde igjen, men da renner det hele bare ut i sanden når jeg ikke lar orgasmen komme, da klarer jeg ikke å få opp "dampen" igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ;)

av å til kommer dyret i kjæresten frem. han gjør akkurat det du sier, og det er helt fantastisk. (blir kåt nå når jeg forteller om det) *tjihi*

det er fantastisk deilig når han først gjør det, og hans maskulinitet oser frem. det er ubegripelig sexy, og jeg havner jo nesten i ekstase, så kåt jeg blir når han gjør det.

jeg elsker villdyret i ham. jeg liker både at han behandler meg som en "ball" og at han behandler meg som porselen. (*lol* oi,oi, forferdelig sammenligning!!).

alt kan jo være godt - alt på sin måte. det er bare deilig med variasjon, og hvis det er en av dere som er "unormal", er det ikke deg.

vi liker forskjellig, og det er synd at hun går glipp av nytelsen det er å oppleve mannen så deilig kåt som du blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke akkurat si at jeg har tenkt så mye over det. :o) Men den stoooore fellesorgasmen som man leser om kan jeg ikke si at jeg har opplevd nei.

Egentlig er det like greit for jeg synes det er så vanvittig deilig å oppleve hans orgasme både i lyder, bevegelser og ansiktsuttrykk og om jeg selv kommer samtidig så går i alle fall jeg glipp av det... :o)

helt enig. det er deilig å se på ham når det går for ham. men nå har jo ikke jeg det "problemet" at det går for meg, så jeg går aldri glipp av hans orgasme! hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke akkurat si at jeg har tenkt så mye over det. :o) Men den stoooore fellesorgasmen som man leser om kan jeg ikke si at jeg har opplevd nei.

Egentlig er det like greit for jeg synes det er så vanvittig deilig å oppleve hans orgasme både i lyder, bevegelser og ansiktsuttrykk og om jeg selv kommer samtidig så går i alle fall jeg glipp av det... :o)

helt enig. det er deilig å se på ham når det går for ham. men nå har jo ikke jeg det "problemet" at det går for meg, så jeg går aldri glipp av hans orgasme! hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke signatur

Jeg har prøvd for meg selv å holde igjen, men da renner det hele bare ut i sanden når jeg ikke lar orgasmen komme, da klarer jeg ikke å få opp "dampen" igjen.

Jeg synes også det blir slik da. Det er nok anderledes for menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe i mot det i hvert fall.. Klaskende sex med uhemmet orgasme ser jeg ingenting galt i :)

Men det er klart at mennesker er forskjellige. Selv om det er kjipt, så bør du nok innrette deg med at hun ikke liker det. Det er sikkert ting du ikke liker, og setter pris på at hun ikke gjør. Hvis du prøver å innrette deg etter det hun liker, så kanskje hun blir desto mer opphisset (eller finner ut at hun syntes dine uhemmede orgasmer var ganske opphissende allikevel).

Dessuten kan det jo hende at hun mener at jenter ikke liker BARE hard, klaskende sex. Man må jo variere litt. Enten det, eller man kan begynne mykt og fint og avslutte litt røft. Nå vet jo ikke jeg hva slags sex dere har, men hadde kjæresten min kun villet ha hard sex, så ville jeg nok reagert. Prøv å vær litt myk nå fremover, så kanskje hun begynne å savne det litt røffe :)

"Klaskende sex" *lol så høyt at sikkert hele nabolaget hører det!*

dæven, hvis kjæresten min hadde sagt det til meg; "åh, jeg har så lyst på klaskesex at det er rett før jeg river av deg klærne"...ehh, nei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det blir slik da. Det er nok anderledes for menn.

Det tror jeg også. :o) Jeg får innimellom beskjed om å ta det litt med ro nå ellers... Og da må jeg innrømme at jeg rett som det er ikke er snill pike... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kalendria

Jøss, aldri vært sånn at dere har kommet sammen? Det hørtes da nesten rart ut. Eller er det sånn at når du får så får ikke han? Må du ha spesiell behandling liksom?

Hørtes veldig teknisk og etappe ut, nå får du og så jeg etterpå. Sex er liksom sammen føler jeg.

Og som sagt så blir man gjerne så kåt av at den andre kommer at man kommer selv.

Det er rarere at par kommer sammen enn at de ikke gjør det, spesielt siden kun 30% av kvinnnen eller noe sånt, får orgasme ved samleie.

Jeg tilhører de som ikke får det, og synes ikke jeg lider noen nød av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem klarer å være behersket i et sånt øyeblikk?? hmmm??

Skal jo ikke påstå noe, men personlig liker jeg det, men selvfølgelig ikke en "kjapp en" hver gang;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...