Gå til innhold

Et klapp på skulderen....


Gjest Sliten student

Anbefalte innlegg

Gjest Sliten student

Jeg hadde ventet i 1 år på å få komme til reuvmatolog.I 7 år har jeg levd med intense muskel og leddsmerter. Jeg har gått ned fra 100% stilling til 40 % ,vært sykemeldt i lange perioder, startet på en høyskoleutdanning ,avbrutt den på grunn av smerter ,søkt nye jobber ,vært sykemeldt og har igjen startet på en utdanning som jeg trodde skulle gjøre livet/arbeidet mitt litt lettere. Igjen må jeg avbryte fordi tretthet og smerter tar for stor plass i mitt liv.(Jeg har hele tiden levd med det håpet at jeg en dag skulle oppleve at smertene var borte.)

Fibromyalgi sa reuvmatologen.Så ga han meg et klapp på skulderen.

Jeg er 32 år.Har mann og barn.Igjen står jeg uten inntekt på grunn av helsen min.Alt jeg ønsket meg var en utdanning og inntektsgivende arbeid.Nå har jeg ingenting.

Hva gjør jeg ? Finnes det noe hjelp å få ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...