Gå til innhold

Designendringer kommer ...


Gjest Webmaster, design

Anbefalte innlegg

Gjest Webmaster, design

Hei alle sammen!

Vi legger om designet i kveld. Håper dere synes det er fint. Forumvinduet blir litt større for de fleste, men ikke for de som har veldig høy oppløsning. Vi må legge om til standard reklameformater - det er grunnen. Og i samme slengen gjør vi om farger osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    10

  • amber sun

    6

  • Lillemus

    5

  • Klara Q

    4

Takk takk :)

Det var kjapp respons på mitt ønske for noen dager siden (jeg velger å tro at det var derfor :P)

Flott design og mye greiere med bedre plass!

Igjen; takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh... så langt ned alt kom med den høye reklamebanneren på toppen...!

Må jo nesten scrolle ned til 100 nyeste jo :-o

Ellers var det veldig pent altså... nesten de gamle fargene jo ;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Takk takk :)

Det var kjapp respons på mitt ønske for noen dager siden (jeg velger å tro at det var derfor :P)

Flott design og mye greiere med bedre plass!

Igjen; takk :)

Bedre plass? Synes ikke det ble noe bedre jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Når dere først gjør om, kan dere ikke lage kolonnene i midten (innleggsoversikten og leseruten) litt større også?

Om jeg prøver å utvide bildet blir det bare et atort hvitt felt til høyre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rødfargen var kjempefint, men det er fortsatt utrolig trangt her. Litt for trangt egentlig, med tanke på at det er for å lese og skrive at vi egentlig er her inne på dol.

Må den Tenareklamen under her være større en lese-/skrivefeltet f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om dere er ferdig med forandringene ennå, så det er kanskje litt tidlig å klage, men har det ikke blitt jævla trangt her? 1/4 av siden min er hvit, og der jeg leser innleggene er det knapt plass til 5 ord i bredden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre plass? Synes ikke det ble noe bedre jeg...

Mye bedre plass hos meg, men jeg synes det ble litt hard kontrast mellom det ganske kraftig røde og det helt hvite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om dere er ferdig med forandringene ennå, så det er kanskje litt tidlig å klage, men har det ikke blitt jævla trangt her? 1/4 av siden min er hvit, og der jeg leser innleggene er det knapt plass til 5 ord i bredden.

Hos meg ser det ypperlig ut! Bredere enn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine farger!

:-D

Ikke mer plass, men det er kanskje fordi jeg hadde bra plass på gamle designen også ;)

Det ser ihvertfall fint ut nå, syns jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Persille

Jeg vet ikke om dere er ferdig med forandringene ennå, så det er kanskje litt tidlig å klage, men har det ikke blitt jævla trangt her? 1/4 av siden min er hvit, og der jeg leser innleggene er det knapt plass til 5 ord i bredden.

Sånn er det hos meg også...

Venstre kolonne er verst faktisk. Men det er mye hvitt og fint helt ytterst til høyre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det hos meg også...

Venstre kolonne er verst faktisk. Men det er mye hvitt og fint helt ytterst til høyre :)

Likedan her også. Jeg regna med at de kanskje ikke er helt ferdige. Håper det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det hos meg også...

Venstre kolonne er verst faktisk. Men det er mye hvitt og fint helt ytterst til høyre :)

Her er det høyre som er hvit. Men det verste er at feltet hvor jeg leser er sable lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...