Gå til innhold

Designendringer kommer ...


Gjest Webmaster, design

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    10

  • amber sun

    6

  • Lillemus

    5

  • Klara Q

    4

Nå har dere gjort noe med bredden, ikke sant?

Innbiller meg at det er mye bedre plass her nå enn hva tilfellet var i går.

Very good!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har dere gjort noe med bredden, ikke sant?

Innbiller meg at det er mye bedre plass her nå enn hva tilfellet var i går.

Very good!

Oki, ikke very good. Det er fortsatt et slit ved at man må scrolle veldig mye.

Når jeg tykker meg inn på et nytt innlegg i 100 nyeste, flytter teksten seg til siden. Det er liten plass her ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt problem som jeg ikke så før nå:

Man må scrolle til siden for å få meg seg all teksten i enkelte innlegg.

Dere må gjøre det bredere her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrævadottir

Sorry webhamster, men dette er ille verre, halve skjermen min er tom og hvit, jeg ser bare litt av teksten i trådlisten og må skrolle sidelengs. Jeg ahter å scrolle. Ubrukelig er det blitt. Håper dere ikke savner meg, for dette gidder jeg ikke se på.

Ha det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr. Pusten

Sorry webhamster, men dette er ille verre, halve skjermen min er tom og hvit, jeg ser bare litt av teksten i trådlisten og må skrolle sidelengs. Jeg ahter å scrolle. Ubrukelig er det blitt. Håper dere ikke savner meg, for dette gidder jeg ikke se på.

Ha det bra.

Endringen var vellykket, med andre ord ;)

Men altså, hva slags oppløsning har du på skjermen? Bruker du lupe for å lese?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry webhamster, men dette er ille verre, halve skjermen min er tom og hvit, jeg ser bare litt av teksten i trådlisten og må skrolle sidelengs. Jeg ahter å scrolle. Ubrukelig er det blitt. Håper dere ikke savner meg, for dette gidder jeg ikke se på.

Ha det bra.

Sjekk oppløsningen du har.

Jeg hadde noe med 1120 eller noe sånt, nå satte jeg ned til 1064 (?), det er faste hakk så om jeg bomma litt på tallene er ikke så farlig .Du vil se hvilke som er korrekte når du sjekker oppløsningen du bruker.

Ihvertfall, men oppløsningen jeg har nå dekkes hele skjermen, og feltene er store og gode, og alt er lett å lese. Ingen hvite felt til høyre eller noe.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrævadottir

Endringen var vellykket, med andre ord ;)

Men altså, hva slags oppløsning har du på skjermen? Bruker du lupe for å lese?

Jeg har to skjermer med 1280 oppløsning. Jeg bruker alle 1280 punktene, og skulle gjerne hatt fler, så å senke oppløsningen er ikke aktuelt. Teksten blir bare større, det blir ikke mer tekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrævadottir

Sjekk oppløsningen du har.

Jeg hadde noe med 1120 eller noe sånt, nå satte jeg ned til 1064 (?), det er faste hakk så om jeg bomma litt på tallene er ikke så farlig .Du vil se hvilke som er korrekte når du sjekker oppløsningen du bruker.

Ihvertfall, men oppløsningen jeg har nå dekkes hele skjermen, og feltene er store og gode, og alt er lett å lese. Ingen hvite felt til høyre eller noe.

:)

1600x1200 punkt har jeg, og ikke f om jeg setter ned til 1024, da er meningen med så dyre skjermer borte.

2 skjermer med halve skrivebordet på hver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrævadottir

Endringen var vellykket, med andre ord ;)

Men altså, hva slags oppløsning har du på skjermen? Bruker du lupe for å lese?

Unnskyld, 1600x1200.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1600x1200 punkt har jeg, og ikke f om jeg setter ned til 1024, da er meningen med så dyre skjermer borte.

2 skjermer med halve skrivebordet på hver.

Men da er jo svaret gitt, da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrævadottir

Men da er jo svaret gitt, da ;)

En gang i tida kunne man dra og utvide bredden på panelet med 100 nyeste, så forsvant den muligheten, og nå ble det jo helt klaustrofobisk.

Jeg har slått av alle reklamene, bilder og flasher, så de ser jeg ikke, dermed er 70-80% av skjermen tom og øde.

Hvis jeg trykker Ctrl -, blir teksten uleselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"100 nyeste" må være lettere tilgjengelig enn scrolling nedover for å finne de.

Hvis det er ønsket å holde på publiken så lenge som mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mr. Pusten

"100 nyeste" må være lettere tilgjengelig enn scrolling nedover for å finne de.

Hvis det er ønsket å holde på publiken så lenge som mulig...

Altså...du har en link til 100 nyeste midt under feltet der du velger forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble de to feltene '100 nyeste' / trådfeltet og feltet jeg skriver i, bredere. Helt supert, slik det var, kunne jeg bare lese halve overskriften på innleggene og slett ikke hvem som hadde skrevet dem uten å scrolle fram og tilbake i ett kjør.

Fargene er fine og delikate, veldig jentete :)

Det er også en forbedring at valgmenyen for de ulike foraene (over innleggene) er like bred som feltet.

Skal jeg pirke, må det være at fonten for nevnte valgmeny og de tre valgene over innlegg og tråder ('Vis trådlisten', '100 nyeste' og 'Nye fra utvalgte') er for liten, evt burde typene vært fete(re). Og - trenger du egentlig strek under 'Vis trådlisten', '100 nyeste' og 'Nye fra utvalgte' så lenge disse er skilt ut i en stripe med egen farge? Forslag: Fjern understreking og bruk svart på teksten der også, det blå er nok flashete på innleggsoverskriftene nedover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei!

Ikke nå igjen da webbis!

Nå hadde jeg det så fint med stor skjerm og trengte derfor ikke å scrolle.

Enig med skrævadottir om oppløsningen.Har vi stor skjerm så vil vi også bruke den fullt ut!

Her blir skriften "disig" hvis oppløsningen senkes.

Nei nå vet jeg sannelig ikke om jeg gidder mere dol og det å måtte tilpasse meg ennå engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså...du har en link til 100 nyeste midt under feltet der du velger forum.

Jeg må scrolle-det måtte jeg ikke før.

Jeg tror der er SMART å ha "100 nyeste" midt i fleisen om man ønsker å hold på folk lengst mulig-både nye og gamle dolere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg observert noe pussig:

Hvis det er lange lenker i et innlegg, skulle lenken normalt blitt delt opp på nødvendig antall linjer, evt at man kunne scrolle horisontalt for å lese innlegg (og lenke).

Slik det er nå, fortsetter lenken mot høyre og utover feltet. Det samme gjør teksten, den følger breden på lenken.

Men - det er ingen mulighet for å få komme seg 'bortover' i teksten. Halve tekstlinjene er skjult og følger lenken bortover der > *peke*

Uff, helt idiotisk forklart. Sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklameinntekter er vel og bra, men det blir ingen reklameinntekter uten brukere... Dette her tror jeg ikke at jeg orker.

Her er det tilbake til middelalderen, ærlig talt... Trådlisten dekker nå bare 1/4 av skjermbredden min, og sammenlignet med det forrige designet er dette helt ubrukelig for min del.

Synd, jeg er glad i DOL. Men dette gidder jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Fargene er veldig fine! Men ellers så er jeg ikke så fornøyd. Det er så smått, og vi burde kunne gjøre rutene større slik at vi kunne se mer tekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...