Gå til innhold

Doktor Talseth


Gjest Plaget

Anbefalte innlegg

Gjest Plaget

Hei,

av erfaring later det til at få doktorer vet nok om ustabil (overaktiv) blære og problemene det medfører. Har inntrykk av at dette tas lett på av mange leger, både når det gjelder behandling (tiss mindre er et vanlig svar..) og når det gjelder forståelse for de sosiale konsekvensene. Hvordan kan man få en time hos doktor Talseth, som virker som autoriteten på dette området i Norge såvidt jeg har lest i mine utallige timer på web for å finne mer om lidelsen - ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trygve Talseth, urolog

Selv om ikke alle leger kjenner alle sider ved blæreproblemer så godt, vil alle urologer kjenne dette problemet ut og inn. Det kan ha flere forskjellige årsaker så behandlingen er ikke alltid den samme. - Om det er lang ventetid for å komme til urolog på sykehus, er det mange steder i landet hvor det finnes urologer som arbeider privat. Jeg vet ikke om du som skriver dette er mann eller kvinne, men det er også mange gynekologer som arbeider mye med blæreproblemer hos kvinner.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...