fnutt Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hei. Har vært hos lege og fått bekreftet at jeg har fått en kraftig forstuelse i tåen ved siden av lilletåen (vet ikke hva den heter ). Han sa det var ingenting annet å gjøre enn bare å ta tiden til hjelp så vil den bli bra. Det kan ta uker eller måneder :-( - Det er så ille at jeg ikke kan gå på fotballtrening. Nå lurer jeg på om noen har erfaring med om noe som kan hjelpe. Vil det for eksempel hjelpe å massere den? Hva om jeg spasserer, vil det kunne hjelpe eller bare gjøre vondt verre? Hva med "tigerbalsam"?, etc.? Takk for alle råd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fnutt Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 kom på en ting. Jeg har god erfaring med en kiropraktor, men slike "småting" kan vel ikke de gjøre noe med, eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.