Gå til innhold

Mye plaget med magen. Feilmedisinering?


Hva så?

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 22 år som sliter med magen. Jeg har egentlig hatt det slik i flere år, men jeg har aldri gått til legen med det. Jeg kan være dårlig i noen dager, så gir det seg. Slik er det gjerne en gang i uken. Jeg gikk for noen år siden på en kur for uren hud, som jeg ikke skulle gå på i mer enn seks måneder. Det visste jo ikke jeg, å heller ikke legen min. Jeg gikk på medisinen som inneholdt antibiotika i tre år. Jeg har ikke fått sjekket om det kan være dette, men jeg har hørt at å eksponere tarmene for antibiotika over lang tid kan ta knekken på bakteriefloraen.Om noen kan gi meg noen råd for hva som kan hjelpe, eller hva jeg skal gjøre, så blir jeg veldig takknemlig for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...