Irimis Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hei. Jeg er en jente på 22år som plages av stadige kviseutbrudd. Særlig på haken, men også i pannen og i neseområdet. Jeg trener, har et normalt kosthold, røyker ikke, drikker alkohol ca 1-2 ganger i måneden i moderate mangder,drikke min. 1,5l vann pr. dag og renser huden hver morgen og kvell. Jeg var hos en hudpleier i sommer og fikk en hudanalyse. Jeg kjøpte noen anbefalt produkter av henne, men det har på ingen måte gjort noe bedre med huden min. Huden min var ifølge hudpleieren tørr med for stor talgprod. i t-sonen. Men som sagt så har ikke disse produktene gjort noen forskjell med huden min. Hva kan jeg gjøre for å slippe kvisene? Finnes det noen mirakelprodukter? Er det noen typer matvarer som fører til mer kviser. Setter stor pris på noen gode råd eller tips! Mvh Meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/198548-kviser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.