Gå til innhold

Bli med på en barnslig sutretråd..

Anbefalte innlegg

Gjest svaksterk
Skrevet

Jeg kjeeeeeeeeeeeeeeder meg vanvittig, for jeg er hjemme med influensa.

KJEDELIG.

Og så jeg som heller vil ut og DANSE. Isteden er jeg stuck her mutters alene en fredag kveld, og føler meg aleeeeeeeeeeeene med alt snørret mitt.

Men jeg har snørrpapir og godis, og dårlige dvd filmer, så det går nok bra.

Men

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA så kjedelig!

Grinete hilsen fra

Skrevet

Bortsett fra at jeg er litt forkjøla så har jeg goood dag i dag! :o) På jobben kom masse nye møbler og gardiner i dag og da jeg kom hjem lå det en hentelappe i posten på en jakke jeg har bestillt til kjæresten, men gitt opp håpet om at skulle komme. Siden den kom å sent hadde firmaet lagt ved en kjempefin caps også! Helt gratis + at jeg hadde fått 69,- i rabatt! :o)

Og i tillegg har trygdekontoret fått og godkjent søknaden jeg sendte inn pr. fax og jeg får 1740,- etterbetalt over helgen. *Jubel og brus*

Har ikke du værre ting å sutre over ;-) ?? he he *knegg*

Skrevet

Har ikke du værre ting å sutre over ;-) ?? he he *knegg*

Ganske originalt det vel - å sutre over at man ikke har noe å sutre over!? ;o)

Skrevet

blir så sur når jeg kjenner pizzalukt fra kjøkkenet, mens jeg må spise tørre brødsmuler.

Hvorfor må du nøye deg med smulene, er du hund? ;)

Skrevet

Det passer bra med en sutretråd nå for jeg er drittlei!

Drittlei av å bo i blokk!

Drittlei av naboer som borrer og banker så de skremmer vettet av ungene.

Drittlei den nye naboen ovenfor så spiller altfor høy musikk!

Drittlei av å fa naboens matlukt inn til oss.

Drittlei naboer som aldri gidder å vaske gang og trapp, men bare sparker driten ned til oss.

Heldigvis skal vi flytte om ikke så altfor lenge. Bare to mnd igjen, så flytter vi til et selveiende rekkehus. Håper bare noen gidder å betale godt for denne leligheten.

Er ellers drittlei på jobben,

drittlei av å føle meg sliten og ute av form,

drittlei av husarbeid som aldri tar slutt,

drittlei av å legge på meg bare jeg ser en sjokolade, mens mannen min kan lange innpå uten å legge på seg et gram.

sutre sutre.... :-(

Det finnes selvsagt lyspunkter også, fordi jeg er egentlig ganske positiv av natur. Men nå er jeg inne i en periode der jeg er fryktelig lei. Så en sutretråd passet bra nå.

Skrevet

Jeg har VONDT i armene og skuldrene - har hatt det i dagevis *sutre, sutre*. Det er som murrende tannverk, har putta på med Ibux både utenpå og inni...

Sånn kan det gå når man tror man er i form og ypper seg med ei treningsøkt. Var litt bråkjekk og tok det for hardt. Tydeligvis.

Forøvrig er jeg sur på været - her hvor jeg holder til er vi fortsatt ikke ferdig med forrige høst! og det regner *#¤%&!!!"?@@@$$$*.

Skrevet

Hvorfor må du nøye deg med smulene, er du hund? ;)

fordi jeg har noe forbasket helvetes dritt som heter Allergi som forbyr meg å spise noe som er godt. Dessuten har jeg ikke mer ferskt brød igjen:(

Gjest banneogsverte
Skrevet

Jeg har kjøkkenet fullt av maur! Disse svære, svarte jordmaurene! :(

Har holdt på i hele dag og kverka maur til jeg ble blå i trynet, men de dukker opp som troll av eske likevel. Har funnet ut hvor de kommer inn hen nå og lagt ut masse maurkverk der, så jeg håper de dør snart.

Hadde vannlekkasje på kjøkkenet i mai, den ble fikset midlertidig. Skadene dekkes selvfølgelig ikke av forsikringen (hvorfor f* har man da forsikring??).

I forrige uke kom endelig rørleggeren (bare ventet siden vi bestilte han i juni!) og la opp nye rør fra leiligheten vår til hoved-vannberederen i huset.

I går fant jeg hjemmesidene til et skadedyrfirma, og der stod det at om man har maur i huset, kan det tyde på at man også har råteskader. Veeeldig morsomt!

Jeg viste det til huseieren, og idag kom han og koblet fra og tok ut den gamle berederen fra benken. Hva kom til syne i det benkeskapet som vi aldri har hatt tilgang til? Joda, fukt- og råteskader! På toppen av det hele vil ikke huseier skifte ut kjøkkenet nå, for han har ikke penger til nytt! Regninga fra rørleggeren ble visst stor.

Jeg har heller ikke råd til å kjøpe nytt kjøkken nå, ellers kunne jeg ha lagt ut for det. Billigste IKEA-kjøkkenet hadde holdt fint. Men når man ikke har penger i overskuelig fremtid hjelper det lite.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...