Gjest barnerommet Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 På barnerommet er veggene av betong (med tapet utenpå), så hver gang man skal henge opp et bilde, må man bruke drill. Jeg tenkte å henge opp en list bortetter midt på veggen så man heller kan henge bilder på den. Men så begynte jeg å lure på om det finns enda bedre løsninger, feks list med clips på el.liknende. Er det noen her som har gjort noe smart i liknende retning, eller som har gode ideer på hvordan det skal gjøres? Må nevne at jeg allerede har hengt opp en magnettavle til tegninger. Men jeg vil gjerne ha muligheten til å henge opp enda flere tegninger bortover veggen, som skal være lette å skifte ut når nye kommer. 0 Siter
Gjest gardinstenger Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Heng opp gardinstenger på veggen. Da er det enkelt å henge opp hva det skulle være. Og så ser det fint ut og kjempekult ) Man kan henge flere over hverandre også, eller en lang osv osv... De har fine/kule stenger på Ikea 0 Siter
Gjest barnerommet Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Jeg tror jeg ender opp med følgende "kombinasjon" etter å ha fått ideer herfra: Jeg skrur fast en trelist bortetter veggen, maler denne med magnetmaling, samt limer på noen klesklyper bortetter. Dermed kan jeg feste tegninger på flere måter. I tillegg kan det festes tyngre bilder med skruer. Akkurat nå er det fåfengt å bruke magneter, for 3-åringen min plukker dem av og stikker av med dem. Hun elsker magneter, stikker dem ned bak radiatoren og diverse steder! Er det forresten noen som vet om man får kjøpt SMÅ klyper noe sted (helst i tre), som er lett å lime fast? Takk for hjelpen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.