Gå til innhold

Håret til Eli Hagen, det er da helt fantastisk

Anbefalte innlegg

Gjest schnachtswürde
Skrevet

Jeg fikk gleden av å se det på nært hold, hvordan greier hun å holde det slik vanvittig høyt?

Dessuten ser dama ut som hu skal grine hvert øyeblikk.

Skrevet

Vel hun er jo gammal nok til å ha opplevd brødskalkfenomenet på 60-tallet.

Kanskje hun har en på lur inni der? ;o)

Skrevet

Hun bruker den store gullhårsprayen med hvit kork. Så henne dynke gubben i den på tv før valget

Gjest schnachtswürde
Skrevet

Vel hun er jo gammal nok til å ha opplevd brødskalkfenomenet på 60-tallet.

Kanskje hun har en på lur inni der? ;o)

Med mark i?

Gjest schnachtswürde
Skrevet

Hun bruker den store gullhårsprayen med hvit kork. Så henne dynke gubben i den på tv før valget

Økonomistørrelse? 25% gratis?

Skrevet

Jeg så det jeg også. Elnet.

:o)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

I ale fall mugg.

takk skal dere ha! Jeg satt og spiste en skive, men mistet matslysten totalt;)

Skrevet

takk skal dere ha! Jeg satt og spiste en skive, men mistet matslysten totalt;)

Unnskyld, det var da virkelig ikke meningen.

Men du spiste i alle fall ikke en skalk, da (om det kan være en trøst).

:o)

Gjest schnachtswürde
Skrevet

synest det ser heilt forferdelig ut!!!!!!!!!!!!!!!!!

HEHEHEHE

Du fortstår deg ikke på kunsthåndverk. Dama er et vandrende kunstverk.

Skrevet

Takk for at du deler opplevelsen, for endelig har jeg noen som forstår hva jeg mener! Hadde gleden av å stå i kassakø bak henne nylig, og ble helt imponert. Det må virkelig ligge noen timer arbeid bak både utvikling og daglig look. Så får man mene hva man vil om resultatet - jeg er uansett imponert over all innsatsen som må være lagt ned i det. Vi som hadde høyt hår på åttitallet vet at det koster blod, slit og tårer. Men det der - fantastisk!

Skrevet

Synes Eli kler den Marge Simpson-greia hun har gående.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg hadde nok også sett ut som om jeg var på gråten var jeg gift med Carl Ivar. Så det skjønner jeg godt.

Og jupp,håret hennes, det er i særklasse det. Hjelpe og trøste..;-)

Skrevet

Jeg hadde nok også sett ut som om jeg var på gråten var jeg gift med Carl Ivar. Så det skjønner jeg godt.

Og jupp,håret hennes, det er i særklasse det. Hjelpe og trøste..;-)

Jeg tror hun har det slik for å slippe å bli gjenkjent på stranda eller i svømmehallen. Jeg hadde iallefall ikke kjent igjen dama uten en halvmeterhøy sveis.

Uansett hvor mye kritikk hun får, kommer hun nok ikke til å fjerne det.Det er jo hennes varemerke, akkurat som tore strømøys hockeynakke. Selv om han tilslutt klipte åttitallssveisen, så er og blir han tore på sporet med hockeysveisen.

Skrevet

Takk for at du deler opplevelsen, for endelig har jeg noen som forstår hva jeg mener! Hadde gleden av å stå i kassakø bak henne nylig, og ble helt imponert. Det må virkelig ligge noen timer arbeid bak både utvikling og daglig look. Så får man mene hva man vil om resultatet - jeg er uansett imponert over all innsatsen som må være lagt ned i det. Vi som hadde høyt hår på åttitallet vet at det koster blod, slit og tårer. Men det der - fantastisk!

Håret hennes minner ikke om åttitalshår, men mere om sekstitallet. Da skulle man tupere håret slik som hun gjør.

Skrevet

Elnet hårspray, ja!

Den fæle lukta av muttern's hårspray kan jeg framkalle den dag i dag...

Skrevet

Mener å huske at Eli ble ny i et blad for noen år siden. Hun dro visst rett hjem og fant igjen gamlesveisen. Kunne vært artig om en kunne få sett bildene fra den bli ny dagen, hadde sikkert ikke kjent igjen dama.

Skrevet

Håret hennes minner ikke om åttitalshår, men mere om sekstitallet. Da skulle man tupere håret slik som hun gjør.

Vet jo det, dah! Men all min private høyt-hårerfaring er samla på åttitallet. Så det er det eneste jeg kan sammenligne med :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...