Gå til innhold

Hodepine


Pochahontas

Anbefalte innlegg

Nesten hver morgen har jeg vondt i tinningene, og på fremsiden av hodet og nakken. Det er ikke en vanlig hodepine, men en "tung" hodepine som liksom henger i nakken. Jeg har også vondt i nakke og skuldre, og lurer på om jeg kanskje er på vei mot noen belastningsskader. Sitter foran pc hver dag og kjenner tydelig at nakke og skuldre er sliten. Vil du anbefale en fysioterapeut, kiropraktor eller lege? Må jeg ha rekvisisjon for evnt. de to førstnevnte. Kan det være noe så enkelt som belastning, eller kan det være noe mer alvorlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hør med bedriftslegen vår, Pocahontas. :-) Jeg har fått henvisning/rekvisisjon til begge deler (både fysioterap. og kiropraktor) av han.

Du må legge ut selv for behandlingene, men får det igjen av trygdekontoret/jobben.

Jeg tror det er 10 behandl. av kiropraktor pr år jobben dekker, og opptil 12 behandl.hos fysioterapeut.

Det høres forøvrig ut som om du har det nøyaktig slik som jeg har hatt i mange år...uff ! Det er ikke noe godt, skjønner hvordan du har det.

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolf Salvesen, spesialist i nevrologi

Kjære Pochahontas !

Det kan være noe "så enkelt" som belastningsrelaterte smerter - det høres ut som det mest sannsynlige. Du kan søke lege som eventuelt kan rekvirere fysioterapi for dine plager. Husk at sikker diagnose ikke kan stilles uten personlig undersøkelse hos lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...