badweed Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 hei!har nylig sluttet å røyke hasj(14 dager)men er helt innstilt på at nå er det virkelig nok har røykt i 10 år og sliter en del psykisk.har naturligvis ikke kontakt med noen andre enn hasj røykere men det går jo ikke å pleie vennskap med disse lenger men nå har jeg jo ingen..hva skal jeg gjøre?ble sykmeldt for tre år siden pga psykiske problemer og etter to år kunne ikke lege sykmelde meg lenger så jeg gikk over på arbeidsledighets trygd så har ikke arbeidskolleger heller..på toppen av alt dette har jeg kommet på kant med alle i familien min så det fungerer heller dårlig med de også.(bor i kjeller leilighet hos faren min men sørger for å ikke treffe han også(ond sirkel..hvor lenge kan hasj psykosen vare hvis det er det jeg har?for jeg går ikke ut døra som jeg føler meg nå..mens jeg røykte hasj brydde jeg meg ikke så mye om det men syntes ikke det er spesielt lett å være nykter heller selv om det sikkert tar lang tid.men dette er tungt.ble mye skrift men håper på råd.hilsen oivinn 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/198834-hasjpsykosepsykose/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
maire Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Du spør hvor lenge "hasjpsykosen" varer og at du ikke går ut av døra så lenge du føler det "som nå". Hva vil det si å føle seg "som nå?" Da jeg røkte hasj for 20 år side opplevde jeg to psykotiske episoder. Begge gangene både så og hørte jeg ting som ikke skjedde, men det gav seg så fort rusen var ute av kroppen. Å være psykotisk vil si å ha vrangforestillinger. Hvilke vrangforestilliger er det du sliter med? Hvorfor kommer du på kant med så mange, inkludert familien din? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/198834-hasjpsykosepsykose/#findComment-1403724 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.