Gå til innhold

Trening - flatere mage

Gjest Jente med ølvom..

Anbefalte innlegg

Gjest Jente med ølvom..
Skrevet

Trenger litt gode tips! Noen som har peiling?

Gjest Jente med ølvom
Skrevet

SitUps, Pilates, SitUps, Pilates.

Pi-hæh? Pilates? Hva er det?

Skrevet

Trening.

Det er umulig å punktforbrenne fett, så selv om alle burde kjøre situps i ny og ne vil du ikke brenne mer fett på magen ved å kjøre situps enn ved å kjøre legger.

Skrevet

Magemaskinene på treningssentre! Fantastisk gode om du har en del belastning på.

Tenker da spesielt på den hvor du sitter i normal sittestilling, med hendene ca under haka, press ned pressputa mot navelen.

Anbefales.

Skrevet

må si meg enig med den her som anbefaler pilates. jeg har selv litt vom (har blitt spurt om jeg er gravid noen ganger ja), og de gangene jeg klarer å trene litt pilates fungerer det ganske bra for å stramme inn blant annet magen. man trenger ikke gå på kurs eller noe, det holder fint om man har en god dvd eller bok. selv bruker jeg en bok jeg kjøpte hos en bokklubb, og den er jeg veldig veldig fornøyd med.

Skrevet

Trening.

Det er umulig å punktforbrenne fett, så selv om alle burde kjøre situps i ny og ne vil du ikke brenne mer fett på magen ved å kjøre situps enn ved å kjøre legger.

Men du kan jo stramme opp magemusklene slik at magen ikke henger ut.

Skrevet

Men du kan jo stramme opp magemusklene slik at magen ikke henger ut.

Det er veldig tvilsomt at det er noe annet enn fettet som henger ut, og da hjelper det ikke å trene magen.

Det er viktig å trene magen uansett, men ikke for å bli kvitt fett, sånn mange fortsatt tror.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...