Kristine Jolie Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Har i mange år slitt med varierende smerter i beina. Fikk antatt diagnose Voksesmerter når jeg var 10 år, men nå er jeg 25, og smertene er verre enn noen gang. Har ikke vært til utredning i senere tid, da min fastlege ikke klarer å finne ut av problemet. Håper derfor det er noen her som kan hjelpe meg med et svar!! Så lenge jeg ikke er i aktivitet så kjenner jeg ikke noe til smertene, men bare etter fem minutters spasertur kommer smertene rundt ankelfestet i begge beina (verst på høyre fot). Disse smertene er brennende, og jeg mister nærmest følelsen i nederste del av foten, bla.a. tærne. Smertene brer seg oppover yttersiden av leggene, og gjør at musklene blir steinharde. Beina blir som trestokker!! Å sette seg på huk er helt umulig. Det gjør for vondt. Ved stor belastning (1 times tur i friskt tempo, om jeg klarer) danner det seg fylinger rundt ankelkulen, væskeansamlinger, som så forsvinner igjen i løpet av noen timer. Vær så snill, noen, hjelp meg!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Har du vært på MR (Magnetrøntgen)? Væskeansamlinger er et tegn på at kroppen protesterer på et vis, og må sjekkes ordentlig ut. I Trondheim vet jeg at de behandler sånt noe på Rosenborgklinikken... vet ikke hvor i landet du holder til? Kanskje nerver ligger i klem, kanskje du har en form for beinhinnebetennelse, en form for reumatisme som ikke er oppdaget? Var jeg deg, ville jeg stått på for å få et svar på dette. Gå til en annen lege, og få en second opinion, og henvisning videre til spesialist! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.