Gjest pnille Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Hei! Jeg har fått ganske mange diagnoser iløpet av de 3 siste årene. Bla. Bipolar og shizo- affektiv. Får 1 år siden fikk jeg diagnosene tilbakevendene depresjons lidelse, emosjonell ustabil pf.( noen sa det at jeg har uidentifiserbar pf) så den er jeg ikke sikker på. Og PTSD. Men for 9 mnd siden var jeg sikker på at alle tankene mine ble kringkastett, alle leser tankene mine, snakker bak min rygg å vil meg vondt, blir forfulgt. Det varte i 6 mnd. Ble satt på seroguel 800 mg i døgnet, dette har nå hjulpet for en periode. Men nå begynner den samme angsten å komme på nytt. Hva var det som skjedde i disse 6 mnd? er det sansynlig at diagnosene jeg hadde fått fra tidligere er endret etter denne 6 mnd episoden, som jeg er redd skal gjenta seg. 0 Siter
Gjest pnille Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Kan dette marerittet med vrangforestillinger og stemmer gjenta seg selvom jeg tar 800 mg seroquel i døgnet?? Jeg er redd for jeg føler jeg blir mere sucidal ettersom dagene går,får mer og mer kaos i hodet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.