Gå til innhold

Tankekaos

Gjest Er jeg verdt....

Anbefalte innlegg

Gjest Er jeg verdt....

Hei

Har det bra til tider og sliter til tider, men nå for tiden syntes jeg det går gangske greit. jeg kommer meg igjennom daglige gjøremål og da er jeg fornøyd. Hobbyer har jeg lagt til side for det orker jeg ikke. Problemet er at jeg har et volsomt til tankekaos. Tenker og grubler hele dagen, noe som tar min oppmerksomhet bort ifra jobben. Gransker alt som blir sagt, og når jeg førts er i seng så fortsetter det jammen der også. Sovner etter en stund eller jeg tar en sovetablett, men marreritt har jeg, og tankene kommer om igjen og om igen. Har noen råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/199111-tankekaos/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei på deg!!

Jeg hadde også masse tankekaos før jeg begynte med medisiner. Jeg går på ett antipsykoticum som heter Seroquel. Dette gis i store doser til schzofrene og i små doser mot tankekaos. Jeg begynte med 25 mg på morgenen og 25 mg kvelden. Og det gjorde at jeg ble mye av tankekaoset mitt og at jeg fikk sove om natten. Da har jeg våkner jeg heller ikke opp om natten. Jeg går i tillegg på cipralex men det hjelper ikke så mye mot tankekaos. Jeg brukte sovetabeletter før men det trenger jeg ikke nå.

Håper du finner en løsning på dine problemer=)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/199111-tankekaos/#findComment-1407778
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...