dustehue Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 I aluminiumskjelene mine dannes det noe som ser ut som små krystaller når de står ubrukt en stund. Er det stoffet giftig? Må kjelene kastes? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest schnachtswürde Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Aluminiumoksyd, ikke farlig, men det diskuteres om aluminium er sunt i det hele tatt. Et moment i alzheimerdebatten. Jeg har byttet ut mine, hovedsaklig fordi de blir ganske stygge i oppvaskmaskinen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gepshy Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Ja, jeg har hørt at aluminium er giftig. Når de brukes utvinnes aluminiumet og kommer inn i systemet da maten spises. Jeg holder meg langt unnna å bruke kjeler av aluminium. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.