sander98 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Mann 30 år,173cm,73kg. Har merket vekktap senere tid. Liten matlyst. Blir fort støl og stiv ved aktivitet. Har slør i hodet med hodepine. Ved trening blir jeg utmattet, får ikke overskudd som før. Har alltid hatt veldig varme hender og bein, nå fryser jeg VELDIG på knærne og ned konstant, med smerter. Jobb og helse er bra. Det merkelige er at min samboer har hatt samme symptomer og plager lenge, jeg fikk det nå nylig. Har og en kollegas datter på 18år, og har akkurat de samme symptomene!! Legens hennes hadde tatt alle mulige prøver uten å ha funnet noen årsak. Hva kan dette være, event hvilke prøver bør jeg ta? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/199327-slapp-hodevondt-og-kalde-ben-og-hender/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 kan ikke si at disse symptomene minner om noen spesifikk diagnose. men tenker i retning av enten sen-virkninger av virus-infeksjon som kanskje ikke har vært tatt hensyn til i starten, eller vitamin-brist. Lavt stoffskifte bør også utelukkes. Prøv å vr forsiktig med hard fysisk aktivitet, lytt til kroppen. Prøv å få i dere rikelig væske, og vitaminer, særlig anti.oksydanter. Avantgarden virker som en lovende type av sistnevnte. Skriv eventuelt ned symptomer sammen, og få legene deres til å samarbeide. kanskje kan de forhøre seg på Folkehelse-instituttet om de har noen ide; de lager jevnlige oversikter over spesielle infeksjonsrelaterte sykdommer. Dersom intet galt finnes, kan man jo vurdere å se litt på innemiljø; f.eks soppsporer i luften. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/199327-slapp-hodevondt-og-kalde-ben-og-hender/#findComment-1416967 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.