Gå til innhold

Sykelig sjalusi

Gjest Et skrik om hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest Et skrik om hjelp

Av og til får jeg en grusom sykelig sjalusibølge over meg.

Det gjelder at jeg inni hodet mitt tror at for eksempel kjæresten er utro mot meg med den ene eller den andre kollegaen.

Eller hvis han får en melding,-så tror jeg han får melding fra en elskerinne.

Jeg er av og til så sykelig sjalu at jeg har rett fram sagt til han at jeg har lyst til å klore ut øynene på en av disse jentene.

Jeg har også sagt at jeg har lyst til å drepe en annen pga hun vil ha kjæresten min.

Jeg tenker hevn og forbannelse over så mange.Har fortalt om dette til han,-men han vet ikke virkelig hvor ille det er.

Må si at jeg har vært til psykolog.Det var ikke noe til hjelp.

Men jeg trenger hjelp,-for jeg er syk.Virkelig syk. Men når jeg er på den "andre siden" har jeg null kontroll over meg selv.Jeg kan finne på de verste ting.

Når jeg kommer til meg selv,-skriker jeg til meg selv og forbanner djevelen i hodet mitt.

JEG ER OG BLIR GAL! Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/199435-sykelig-sjalusi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...